قیمت روز طلا 4 اسفند 1401/ ورود نرخ سکه به محدوده قیمتی جدید و بی سابقه

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 60 هزار و 200 تومان دیگر افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 455 هزار تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 2.5 درصد دیگر بالا رفت و در محدوده 30 میلیون و 354 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.49 درصد کم شد و به مرز هزار و 824 دلاری رسید. اما این کاهش روی نرخ طلا و سکه داخلی اثر نگذاشت. در حال حاضر فعالان بازار طلای جهانی منتظر انتشار اطلاعات مربوط به شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی هستند تا اطلاعات بیشتری درباره رفتار آینده فدرال رزرو برای کنترل تورم به دست آورند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تداوم رشد نرخ سکه و حضور بیشتر معامله گران

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 350 هزار تومان بالا رفت و به مرز 15 میلیون و 950 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 150 هزار تومان دیگر پیش رفت و در محدوده 10 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی نسبت به دیروز تغییری نداشت و همان محدوده 5 میلیون و 500 هزار تومانی را حفظ کرد.

با توجه به تداوم رشد نرخ دلار و به دنبال آن قیمت انواع سکه، سکه بازان از حالت محتاطانه خارج شدند و برخی از آن‌ها فروش‌های خود را متوقف کردند. به نظر با تداوم رشد نرخ دلار، قیمت سکه مرزهای بالاتر از 30 میلیون تومان را تجربه خواهد کرد. از آنجایی که نرخ اونس کاهش پیدا کرده و ارزش ذاتی سکه تغییر چندانی نداشته، به نظر با تدوام قیمت معاملاتی این فلزگرانبها، حباب سکه رشد قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز