قیمت روز طلا 3 اسفند 1401/ نرخ سکه افزایش پیدا کرد

قیمت طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 2.05 درصد بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 394 هزار و 800 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 289 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 29 میلیون و 594 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 0.3 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 839 دلاری رسید. به نظر فعالان و کارشناسان بازار طلای جهانی، این روزها این فلزگرانبها تحت تاثیر رشد شاخص دلار و نرخ سود اوراق قرضه آمریکا قرار گرفته است و همچنان در کانال هزار و 800 دلاری نوسان دارد. این روزها فعالان محتاطانه عمل کرده و منتظر انتشار اطلاعات مربوط به وضعیت اقتصادی آمریکا هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کاهش نرخ سکه در روز گذشته چه تاثیری داشت؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز قبل 200 هزار تومان بیشتر شد و به مرز 15 میلیون و 600 هزار تومانی رسید. اما قیمت ربع سکه در مقایسه با روز گذشته تغییری نکرد و در همان محدوده 10 میلیون و 350 هزار تومانی جا به جا شد. نرخ سکه گرمی نیز نسبت به روز قبل 300 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 5 میلیون و 500 هزار تومانی قرار گرفت.

آریاک سفر

شربیانی، نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، اعلام کرده که قیمت طلا و سکه در روز جاری باز هم صعود پیدا کرده است. شریبانی امیدوار است با راه اندازی بازار طلا و ارز، کاهش قیمت این فلزات گرانبها در روزهای آینده اتفاق بیفتاد.

با توجه به کاهش قیمت سکه در روز گذشته، اندکی حباب این فلزگرانبها کوچک‌تر شده و کمی هیجانات این بازار کاهش پیدا کرده است. برخی از فعالان امیدوار هستند نرخ سکه در روزهای آینده کاهش بیشتری را تجربه کند.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز