قیمت روز طلا 6 اسفند 1401/ پیشروی نرخ سکه در کانال 30 میلیون تومانی!

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به سه روز پیش 3.29 درصد بالا رفت و به مرز 2 میلیارد و 476 میلیون و 300 هزار تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 4.39 درصد بیشتر شد و در محدوده 30 میلیون و 954 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.2 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 811 دلاری رسید. با توجه به پایین بودن داده‌های تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم آمریکا نسبت به پیش بینی‌های صورت گرفته، معامله گران و سرمایه گذاران طلای جهانی تا حد زیادی آسوده خاطر شدند و به همین دلیل رشد اندک قیمتی این فلزگرانبها رقم خورد. با این وجود، براساس آمار موجود، بازدهی هفتگی طلا در محدوده منفی 1.5 درصدی قرار دارد و به نظر چهارمین هفته نزولی متوالی را به ثبت خواهد رساند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

امروز نرخ نیم سکه باز هم رشد پیدا کرد و به مرز 16 میلیون و 400 هزار تومانی رسید. ربع سکه نیز از صعود قیمتی عقب نماند و به مرز 11 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. سکه گرمی نیز با نرخ 5 میلیون و 800 هزار تومانی خرید و فروش شد.

آریاک سفر

نرخ سکه وابسته به قیمت دلار!

معامله گران از انتهای هفته گذشته شاهد 30 میلیون تومانی شدن سکه امامی بودند. اکنون بسیاری از فعالان بازار طلا نرخ دلار را دنبال می‌کنند، زیرا در صورت تداوم رشد آن، قیمت سکه نیز صعود بیشتری را تجربه خواهد کرد.

تحلیلگران فنی بر این باورند، اگر نرخ دلار کاهش پیدا کند، قیمت سکه امامی به سرعت در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت. در صورت اصلاح نرخ دلار، احتمالا قیمت سکه کانال 30 میلیون تومانی را از دست خواهد داد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز