قیمت روز طلا 13 اسفند 1401/ امکان ریزش نرخ سکه وجود دارد؟

رشد نرخ دلار سبب شده تا قیمت طلا و سکه نیز همچنان افزایش پیدا کند. در حال حاضر قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز پیش 61 هزار و 800 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 2 میلیون و 553 هزار و 100 تومانی رسید. نرخ سکه نیز نسبت به ده روز گذشته 1 میلیون و 360 هزار تومان رشد داشته و در محدوده 30 میلیون و 954 هزار تومانی قرار گرفته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 0.55 درصد رشد پیدا کرده و به مرز هزار و 857 دلاری رسیده است. با این میزان افزایش، قیمت این فلزگرانبها به بالاترین حد دو هفته اخیر رسید. با این حال فیچ سولوشز در یادداشتی بیان کرده که احتمالا در بلندمدت قیمت طلای جهانی دستخوش تغییرات و نوسانات زیادی خواهد شد و به همین دلیل سرمایه گذاران در خرید آن باید نهایت دقت را داشته باشند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

امروز نرخ نیم سکه در محدوده 16 میلیون و 400 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نسبت به ده روز پیش 750 هزار تومان دیگر بالا رفت و به مرز 11 میلیون و 100 هزار تومانی رسید. سکه گرمی نیز در قیمت 5 میلیون و 800 هزار تومانی خرید و فروش شد.

نتیجه سفر گروسی روی نرخ سکه موثر خواهد بود!

به اعتقاد فعالان بازار طلا و سکه، اکنون تمام توجه بازارهای مالی به سفر رافائل گروسی، رئیس آژانس بین المللی انرژی اتمی، معطوف شده است. بیشتر فعالان این بازار معتقدند، در صورت مثبت بودن نتیجه این سفر احتمالا نرخ دلار عقب نشینی زیادی خواهد داشت و این موضوع روی قیمت طلا و سکه هم منعکس خواهد شد. در حال حاضر و با کاهش قیمتی چند روز گذشته، حباب سکه کوچک‌تر شده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز