قیمت روز دلار 1 مرداد 1402/ نرخ حمایتی مهم برای ارز معروف کدام است؟

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار بار دیگر کاهش قیمت را تجربه کرد و به نظر از محدوده 48 هزار تومانی دست بردار نیست. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل 0.41 درصد کم شد و به مرز 48 هزار و 400 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 153 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل کم شده اما همچنان معامله گران به صعود دوباره و رشد قیمتی آن امیدوار هستند. به نظر کارشناسان، در صورتی که قیمت دلار پایین سطح حمایتی 48 هزار و 300 تومانی قرار بگیرد، احتمال ریزش آن قوت خواهد گرفت. اگر در روز جاری باز هم قیمت دلار کم شود و تا محدوده 48 هزار و 100 تومانی عقب نشینی کند، احتمال ریزش آن به سمت کانال 47 هزار تومانی دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وضعیت بازار ارز در روزهای محرم چگونه است؟

فعالان ارزی معتقدند که شروع ایام عزاداری امام حسین (ع) و کاهش معاملات بازارهای مختلف، روی رکود موثر بوده است. هم اکنون در بازار ارز خریداران چندانی حضور ندارند. برخی بر این باورند که در این روزهای کم رونق، بازارساز به خوبی در حال جولان دادن است و به آرامی دلار را به سمت کانال‌های پایین‌تر قیمتی هدایت می‌کند.

امروز قیمت پوند و یورو هم مانند دلار کاهش پیدا کرد. هم اکنون نرخ پوند نسبت به روز قبل 0.41 درصد کم شده و به مرز 62 هزار و 256 تومانی رسیده است. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 0.41 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 53 هزار و 874 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز