قیمت روز دلار 29 تیر 1402/ تلاطم ارزی بعد از سفر وزیر خارجه عمان

لست سکند

دلار بازار آزاد باز هم کاهش قیمتی را تجربه کرد. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز گذشته 300 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 48 هزار و 250 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 150 روز قبل 7.72 کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فعالان و معامله گران ارزی معتقدند که سفر وزیر خارجه عمان به ایران سبب شد تا قیمت دلار باز هم کاهش پیدا کند و معامله گران ارزی دچار احساس ترس شوند. حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران، بعد از سفر وزیر خارجه عمان اعلام کرده که مسقط نزدیک کردن دیدگاه‌ها را برای برگشت همه طرفین برجام به تعهداتشان دنبال می‌کند. حتی در سفر اخیر وزیر خارجه عمان ابتکاراتی را مطرح کرد که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

سطح حمایتی مهم برای دلار کدام است؟

از منظر تحلیلگران فنی بازار ارز، هم اکنون نرخ حمایتی 47 هزار و 900 تومانی برای دلار اهمیت زیادی دارد. در صورتی که دلار مرز قیمتی 47 هزار و 900 تومانی را از دست بدهد، احتمال ریزش آن تا مرز 46 هزار و 700 تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اگر دلار تا مرز 46 هزار و 700 تومانی عقب نشینی کند، بار دیگر کف قیمتی سال 1402 را تجربه کرده است. اما در صورتی که نرخ دلار بالای محدوده حمایتی مذکور بماند، همچنان امید برای افزایش آن وجود دارد.

امروز قیمت پوند و یورو نیز کاهش پیدا کرد. نرخ پوند در روز جاری نسبت به دیروز 0.62 درصد کم شد و به مرز 62 هزار و 324 تومانی رسید. قیمت یورو هم در مقایسه با روز قبل 0.79 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 54 هزار و 59 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 29 تیر 1402/ تلاطم ارزی بعد از سفر وزیر خارجه عمان

  1. Emadmohamadi گفته:

    مرسی از سفیر عمان که به خاطر یک ورود و خروجش دلار ارزون شد داداش بیا همش قدمت سر چشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز