قیمت روز دلار 25 تیر 1402/ نرخ ارز با کانال 49 هزار تومانی خداحافظی کرد

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار بازار رسمی در روز جاری کانال 49 هزار تومانی را ترک کرد و تا محدوده 48 هزار تومان عقب رفت. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 1.02 درصد کم شد و به مرز 28 هزار و 650 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 146 روز گذشته 7.72 درصد افت داشته و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون قیمت رسمی دلار پایین کانال 49 هزار تومانی قرار گرفته است. در صورتی که نرخ این ارز نتواند مجددا مرز 49 هزار تومانی را به دست آورد، همچنان در کانال 48 هزار تومانی عقب نشینی خواهد داشت. هم اکنون حمایت مهم برای دلار بازار رسمی، محدوده 48 هزار و 600 تومانی است که اگر این مرز قیمتی از دست برود، احتمالا نرخ ارز پرطرفدار تا کانال 47 هزار تومانی عقب نشینی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت دلار در اثر شکسته شدن حمایت ابر کومو

در صورتی که جریان نزول قیمت دلار ادامه پیدا کند و خبرهای سیاسی و بین المللی مهمی به بازار ارز مخابره شود، ریزش نرخ این ارز تا مرز 44 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. به نظر تکنیکالی‌های بازار ارز، فعلا حمایت ابر کومو شکسته شده و احتمالا شرایط نزولی بازار ارز تداوم داشته باشد. طرف‌های افزایشی بازار نیز نسبت به صعود دوباره قیمت دلار امیدواری چندانی ندارند.

امروز قیمت پوند و یورو نیز در مدار کاهشی حرکت کرد. در حال حاضر قیمت یورو نسبت به روز قبل 562 تومان کم شده و به مرز 54 هزار و 653 تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز گذشته 1.02 درصد کاهش پیدا کرده و در محدوده 63 هزار و 663 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز