قیمت روز دلار 22 تیر 1402/ محدود شدن نوسان نرخ ارز

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار در آخرین روز این هفته کاری از مدار نزولی برگشت و اندکی از کاهش قیمت چند روز اخیر را جبران کرد. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل 100 تومان بالا آمده و در محدوده 49 هزار و 200 تومانی قرار گرفته است. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه با 143 روز گذشته 3 هزار و 211 تومان کم شد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار در معاملات پشت خطی نوسان خاصی نداشت و در نتیجه امروز در جریان خرید و فروش‌ها نیز چندان تغییری نکرد. فعالان ارزی معتقدند که دلار هم اکنون در مرز حساس قیمتی قرار گرفته و در صورتی که این محدوده را از دست بدهد، احتمال کاهش بیشتر و حتی عقب نشینی آن تا کانال 48 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. اما در صورتی که نرخ این ارز پرطرفدار محدوده قیمتی کنونی را حفظ کند یا حتی اندکی بالاتر برود، شاید بتواند دوباره صعود خوبی را تجربه کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت دلار بیشتر می‌شود یا کم‌تر؟

به نظر گروهی از فعالان ارزی، دلار تا زمانی که خبرهای سیاسی و اقتصادی جدیدی مخابره نشود، در همین محدوده قیمتی باقی خواهد ماند یا نوسانات بسیار کمی را تجربه خواهد کرد. در واقع اهرم فشار قوی برای کاهش یا افزایش بیشتر قیمت دلار وجود ندارد و به همین دلیل ثبات نسبی برقرار شده است.

برخلاف دلار، امروز قیمت پوند و یورو در مدار صعودی قرار گرفت. قیمت یورو در روز جاری نسبت به روز قبل 435 تومان بیشتر شده و به مرز 54 هزار و 577 تومانی رسیده است. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز گذشته 542 تومان بالاتر رفته و در محدوده 63 هزار و 915 تومانی قرار دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز