قیمت روز دلار ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ احتمال کاهش بیشتر نرخ ارز وجود دارد؟

دلار-کاماپرس
لست سکند

قیمت دلار بازار رسمی در روز جاری نسبت به دیروز ۰.۶ کاهش پیدا کرد و به مرز ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل در مقایسه ۱۴۱ روز پیش ۳ هزار و ۲۱۱ تومان کم شد و در محدوده ۴۱ هزار و ۵۴۹ تومانی قرار گرفت.

به گزارش کاماپرس، قیمت دلار بازار هرات در روز گذشته نوسان کمتری را تجربه کرد و به همین دلیل نرخ ارز بازار آزاد نیز چندان تغییری نداشت. نگاهی به وضعیت دلار هرات در روز گذسته نشان می‌دهد که قیمت دلار هرات در روز گذشته بین محدوده ۴۹ هزار و ۸۰۰ تا ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومانی نوسان پیدا کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلار طی چند روز اخیر رنج بوده و به نطر برخی فعالان و کارشناسان با توجه به نزدیک شدن ایام محرم، احتمالا این شرایط تداوم پیدا خواهد کرد. حتی به باور گروهی از فعالان احتمالا قیمت دلار تا محرم به صورت جزئی کاهش خواهد داشت و این روند آرام کاهشی در آن‌ روزها نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

آیا قیمت دلار بالا می‌رود؟

از منظر فنی، دلار بازار آزاد حمایت قوی ندارد تا بتواند از محدوده ۵۰ هزار تومانی عبور کند. هم اکنون قیمت دلار مرز مقاومتی سرسخت ۵۰ هزار تومانی را پیش رو دارد. در صورتی که دلار این توان را پبدا کند تا از محدوده ۵۰ هزار تومانی بگذرد و این نرز را حفظ کند، حجم معاملات آن افزایش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت پوند و یورو کاهش پیدا کرد. قیمت یورو در روز جاری نسبت به دو روز قبل ۰.۷ درصد کم شد و به مرز ۵۴ هزار و ۳۲۶ تومان رسید. قیمت پوند نیز در مقایسه با یک شنبه هفته جاری ۶۷۷ تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده ۶۳ هزار و ۳۴۹ تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز دلار ۲۰ تیر ۱۴۰۲/ احتمال کاهش بیشتر نرخ ارز وجود دارد؟

  1. معصومه اخلاقی گفته:

    نهایت تا شهریور اینطوری باشه بعد مجدد قیمت ها فضایی میره بالا به خصوص شب عید چونن الان در حال حاضر همه چی تو رکود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز