قیمت روز دلار 18 تیر 1402/ تحلیل فنی نرخ ارز

دلار-کاماپرس
لست سکند

دلار مجددا به محدوده 49 هزار تومانی بازگشت. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل 550 تومان کم شد و در محدوده 49 هزار و 450 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 139 روز پیش، 3 هزار و 211 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 41 هزار و 549 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ دلار همچنان نوسان دارد اما همچنان این ارز مرز مهم حمایتی را حفظ کرده است. به اعتقاد معامله گران فنی، نرخ ارز داخلی به قیمت دلار هرات توجه دارد. به نظر این گروه تا زمانی که قیمت دلار هرات بالای مرز حمایت 49 هزار و 800 تومانی قرار داشته باشد، دوباره احتمال صعود آن دور از انتظار نخواهد بود. این دسته معامله گران معتقدند که دلار برای ورود به کانال 51 هزار تومانی باید محدوده 50 هزار و 600 تومانی را پشت سربگذارد. البته این نرخ در صورت تداوم صعود قیمت دلار بازار هرات یا حتی حواله درهم دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ریزش قیمت دلار تا چه اندازه خواهد بود؟

اما اگر نرخ دلار به هر دلیلی حمایت لازم برای صعود را نداشته باشد، احتمال ریزش آن قوت خواهد گرفت و به سمت محدوده 49 هزار و 600 تومانی عقبگرد خواهد داشت. در صورتی که دلار نتواند مرز 49 هزار و 600 تومانی را نیز حفظ کند احتمالا به سمت محدوده 49 هزار تومانی عقب نشین خواهد کرد.

امروز قیمت پوند و یورو هم در مدار کاهشی حرکت کرد. هم اکنون قیمت یورو نسبت به روز قبل 1.11 درصد کم شده و در محدوده 54 هزار و 216 تومانی قرار دارد. نرخ پوند هم در مقایسه با دیروز 1.11 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 63 هزار و 449 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز