قیمت روز دلار 21 تیر 1402/ خروج خریداران ارز از بازار!

دلار- کاماپرس
لست سکند

نرخ دلار بازار رسمی تا نزدیکی کانال 49 هزار تومانی عقب رفت. قیمت دلار این بازار نسبت به روز قبل 200 تومان دیگر کم شده و به مرز 49 هزار و 100 تومانی رسیده است. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 142 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، همچنان هیچ اهرمی وجود ندارد که قیمت دلار را به سمت کانال 50 هزار تومانی و نرخ‌های بالاتر سوق بدهد. با وجود اینکه نرخ دلار در مدار کاهشی قرار گرفته، اما از خریداران این ارز خبری نیست و گویا خریداران نیز خروج از بازار ارز را ترجیح داده‌اند. به نظر فعالان، قیمت دلار هرات و نرخ حواله درهم هم بیعت شده و باعث تداوم نزول قیمت دلار بازار داخلی شده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

محدوده حمایتی مهم برای قیمت دلار کدام است؟

از منظر فنی، تنها در صورتی کاهش قیمت دلار ادامه نخواهد داشت که این ارز پرطرفدار بتواند نرخ 49 هزار و 200 تومانی را به دست آورد و این مرز حمایتی را حفظ کند. در صورتی که قیمت دلار از این محدوده عقب نشینی کند احتمال کاهش آن تا میانه کانال 48 هزار تومانی دور از انتظار نخواهد بود. به نظر کارشناسان، در صورت از دست رفتن محدوده حمایتی 49 هزار و 200 تومانی، احتمال عقب نشینی نرخ دلار تا مرز 48 هزار و 500 تومانی وجود دارد.

کاهش قیمت پوند و یورو نیز همچنان ادامه دارد. امروز قیمت یورو نسبت به روز قبل 28 تومان دیگر کم شد و به مرز 54 هزار و 157 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز گذشته 161 تومان نزول پیدا کرد و در محدوده 63 هزار و 495 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 21 تیر 1402/ خروج خریداران ارز از بازار!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز