قیمت روز دلار 24 تیر 1402/ نرخ ارز به تغییرات قیمتی حواله درهم چشم دوخته است؟

دلار-کاماپرس
لست سکند

کاهش قیمت دلار همچنان ادامه دارد. امروز قیمت دلار نسبت به دو روز پیش 150 تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 49 هزار و 50 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 145 روز قبل 7.72 درصد کم شد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها قیمت دلار هرات و نرخ حواله درهم امارات ثبات نسبی پیدا کرده و تغییرات چندانی ندارد. به همین دلیل قیمت دلار بازار تهران نیز انگیزه‌ای برای تداوم صعود یا کاهش بیشتر ندارد و در یک محدوده ثابتی قرار گرفته است. برخی از فعالان و معامله گران ارزی معتقدند حواله درهم اثر بیشتری روی نرخ دلار تهران دارد. بنابراین اگر قیمت این حواله بر اثر انتشار اخبار مختلف یا دیگر عوامل رشد پیدا کند، احتمالا دلار نیز در مدار صعودی قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمت دلار کار بازارساز است!

کاهش حباب حواله درهم خبر از حاکمیت بازارساز در بازار ارز دارد. در واقع بازارساز نهایت تلاش خود را کرده تا شرایط ارزی کشور در ثبات نسبی قرار بگیرد و این امر نیز تا حدود زیادی محقق شده است. هم اکنون مشاهدات میدانی حاکی از نبود خریدار در بازار ارز است و به نظر در صورت نبود فاند خبری مهم و اثرگذار یا عدم تغییر اهرم‌های مهم دلار، شرایط ارزی همچنان باثبات و پایدار خواهد بود.

قیمت پوند مانند دلار نزول پیدا کرد اما نرخ یورو صعودی شد. امروز نرخ پوند نسبت به دو روز قبل 0.19 درصد کاهش داشت و به مرز 64 هزار و 186 تومانی رسید. قیمت یورو نیز در مقایسه با پنج شنبه 0.21 درصد بالا رفت و در محدوده 55 هزار و 102 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز