قیمت روز دلار 26 تیر 1402/ وضعیت بازار ارز در آستانه محرم چگونه است؟

دلار-کاماپرس
لست سکند

کاهش قیمتی دلار در تابلو مرکز معاملات طلا و ارز ادامه پیدا کرد. امروز قیمت دلار بازار رسمی نسبت به روز قبل 0.1 درصد کم شد و به مرز 48 هزار و 500 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با 147 روز پیش 7.72 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 41 هزار و 549 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازار ارز تاکنون رونق چندانی نداشت اکنون با نزدیک شدن به ایام محرم این رکود در حال عمیق‌تر شدن است. به نظر فعالان و معامله گران، انتشار برخی خبرها درباره عملی شدن بخشی از تفاهمات نوشته نشده ایران و آمریکا، باعث شده تا نزول قیمتی دلار بیشتر شده و این ارز به نیمه کانال 48 هزار تومانی برسد. در صورتی که فاند خبری منفی در بازار ارز منتشر نشود، با توجه به آغاز ایام محرم، احتمالا نرخ این ارز تا کانال 47 هزار تومانی نیز عقب نشینی خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مرز مهم حمایتی برای قیمت دلار کدام است؟

روند ریزش قیمت دلار از اواسط هفته گذشته اتفاق افتاد، اما تا پایان هفته پیش این ارز از کانال 49 هزار تومانی عقب نشینی نکرد. اما طی دو روز گذشته نرخ دلار پله پله در کانال 48 هزار تومانی در حال پایین رفتن است. در صورتی که دلار نتواند محدوده 48 هزار و 500 تومانی را حفظ کند، احتمالا تا محدوده 47 هزار تومانی نزول پیدا خواهد کرد.

کاهش قیمت پوند و یورو نیز همچنان ادامه دارد. امروز قیمت یورو نسبت به روز قبل 0.41 درصد کم شد و به مرز 54 هزار و 316 تومانی رسید. نرخ پوند نیز در مقایسه با روز گذشته 0.41 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 63 هزار و 270 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز دلار 26 تیر 1402/ وضعیت بازار ارز در آستانه محرم چگونه است؟

  1. امیرعلی ستوده گفته:

    تا بعد محرم ممکنه تا 45 تومن هم بره اما باز بعد محرم عدد میره بالا دوباره تا مرز 50 تومن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز