قیمت روز تتر 5 شهریور 1402/ توقف پشتیبانی تتر از لایه بیت کوین اومنی

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت روز تتر در ۲۴ ساعت اخیر 3 هزار درصد، افزایش یافته است. در حال حاضر، قیمت تتر 0.9997 دلار آمریکا معادل 49 هزار و 770 هزار تومان است. همچنین، حجم معاملات ۲۴ ساعت اخیر تتر 11,206,100,000 دلار است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به لحاظ تئوری، قیمت روز تتر هرگز نباید تغییر کند. در واقع، هدف اصلی این ارز دیجیتال، از دست دادن پول یا به دست آوردن سرمایه نیست. بلکه تتر قرار است به عنوان یک ابزار ذخیره پایدار ارزش عمل کند. این مسئله باعث شده تا پیش‌بینی قیمت روز تتر یا USDT چندان رایج نباشد. تتر اولین استیبل کوین در بازار ارزهای دیجیتال است که بیشترین حجم معاملات را در مقایسه با سایر استیبل کوین‌ها دارد. تتر تاکنون به طور ثابت به عنوان سومین ارز دیجیتال بزرگ دنیا شناخته شده است.

کمبود تقاضا؛ علت اصلی توقف پشتیبانی تتر از اومنی

اومنی، اولین لایه انتقالی بود که تتر در سال 2014 از آن استفاده کرد. بر اساس اعلامیه ارائه‌دهنده این ارز دیجیتال پایدار، تتر همچنین از اجرای کوماسا و بیت کوین کش، چشم‌پوشی می‌کند. اومنی در طول سال‌ها به دلیل فقدان توکن‌های محبوب و در دسترس بودن تتر در سایر بلاک چین‌ها با چالش‌های متعددی روبرو شد. پشتیبانی تتر از لایه اومنی، کوماسا و بیت کوین کش از 26 مرداد 1402 متوقف شده است؛ اما بازخریدها تا 12 ماه آینده ادامه‌دار خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

اومنی یک لایه نرم‌افزاری است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. لایه اومنی به دلیل قابلیت‌های قرارداد هوشمند خود، تولید ارزهای دیجیتال سفارشی و انجام خودکار سازوکارهای پیچیده مالی را برای توسعه‌دهندگان، امکان‌پذیر می‌کند. همچنین، مانند پلی میان قراردادهای هوشمند، ویژگی‌های هوشمند، آلتکوین‌ها و بلاکچین بیت کوین عمل می‌کند. تتر یکی از توکن‌های محبوب بر روی این پروتکل است که قدمت ارتباط این ارز دیجیتال با پروتکل اومنی به زمان تاسیس مسترکوین بازمی‌گردد.

قیمت روز تتر در اکس نوین

چنانچه قصد دارید تا از قیمت روز تتر و سایر ارزهای دیجیتال به صورت لحظه‌ای مطلع شوید و فضایی امن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در اختیار داشته باشید، اپلیکیشن اکس نوین گزینه مناسبی برای شماست. در این اپلیکیشن، تحریم یا بلوکه شدن، شما را تهدید نمی‌کند و واریز یا برداشت ریالی و بلاکچینی به صورت خودکار انجام می‌شود. پشتیبانی شبانه‌روزی و کاربری آسان از دیگر مزایای اپلیکیشن اکس نوین است.

انتهای پیام

مرتبط با : اکس نوین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز