قیمت روز بیت کوین 12 مهر 1402/ پیش بینی شرایط بازاری پادشاه رمزارزها در آینده

لست سکند

بیت کوین نتوانست کانال 28 هزار دلاری را حفظ کند و دوباره به سمت محدوده 27 هزار دلاری عقب نشینی کرد. اما امروز قیمت این رمزارز در کانال 27 هزار دلاری پیشروی داشته است. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 208 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 27 هزار و 590 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، بیت کوین از اواخر آگوست تاکنون تحرک قیمتی قابل توجهی را به ثبت نرسانده است. این ارز دیجیتال در بیست و نهم آگوست به بالاترین نرخ روزانه، 28 هزار و 142 دلاری، رسید. اما در حال حاضر در کانال 27 هزار دلاری نوسان دارد. به نظر معامله گران نیز نسبت به صعود قابل توجه این رمزارز در آینده امیدوار نیستند. زیرا دارایی‌های معامله گران در مورد این رمزارز کاهش محسوسی داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

براساس اخبار یوتودی، اخیرا یکی از صرافی‌های پیشرو ارزهای دیجیتال گواهی ذخیره دارایی خود را منتشر کرده که براساس آن دارایی‌های کاربران برای سه ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم و تتر کاهش قابل توجهی داشته است. صرافی کوکوین نیز میزان خروجی دارایی‌های خود را اعلام کرد. طبق گزارش این صرافی، طی یک ماه اخیر 118 میلیون دلار خروج اتفاق افتاد. در صورتی که میزان خروجی دارایی‌های رمزارزی از صرافی‌های معتبر جهانی به همین منوال ادامه پیدا کند، شرایط خوبی در حوزه رمزارزها رقم نخواهد خورد. البته به غیر از مسئله کاهش دارایی‌های رمزارزی، عوامل متعددی دیگری روی رونق یا رکود بازار رمزارزها موثر هستند.

چرا اوکی اکسچنج توانسته نظر معامله گران  ایرانی را به خود جلب کند؟

در هر صورت اگر فرصت کنونی را برای معامله ارزهای دیجیتال و حتی ذخیره سازی آن‌ها مناسب می‌دانید بهتر است به صرافی معتبری در این حوزه مراجعه کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب ایرانی است که امکان خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با امنیت کامل و به راحتی فراهم کرده است. این درگاه تاکنون توانسته نظر چندین میلیون کاربر ایرانی را به خود جلب کند. پشتیبانی اوکی اکسچنج یکی از مواردی است که سبب شده این درگاه در بین معامله گران رمزارزی جایگاه خود را پیدا کند و مردم به راحتی به آن اعتماد کنند. این مجموعه همواره برای ارتقا کیفیت کار خود و جلب توجه مشتریان تلاش می‌کند و همواره در حال بروزرسانی خدمات خود متناسب با آخرین تغییرات روز دنیا است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز