قیمت روز بیت کوین 8 مهر 1402/ خرس ها در انتظار سقوط بیشتر نرخ رمزارز مشهور

لست سکند

بیت کوین در یک قدمی کانال 27 هزار دلاری قرار دارد و در صورتی که به خوبی مورد حمایت قرار بگیرد، احتمال صعود آن تا مرز جدید قیمتی دور از انتظار نخواهد بود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 37 دلار رشد داشته و به مرز 26 هزار و 933 دلاری رسیده است. بررسی عملکرد این رمزارز رشد 694 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، همچنان سرنوشت رمزارز معروف مبهم است و برخلاف گفته برخی کارشناسان و معامله گران، این رمزارز هنوز نتوانسته به کانال 27 هزار دلاری برسد. اما گفته مخالفان بازار رمزارزها و بیت کوین نیز درست از آب درنیامده، زیرا برخلاف تصورات این گروه رمزارز مذکور همچنان کانال 20 هزار دلاری را در اختیار دارد و از این محدوده عقب نشینی نکرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روز گذشته جمعا هزار 1.217 میلیون قرار آپشن بیت کوین و اتریوم در صرافی ارز دیجیتال دریبیت منقضی شد. به نظر برخی از فعالان و معامله گران یکی از دلایل عدم ورود بیت کوین به کانال 27 هزار دلاری همین اتفاق بود. خرس‌های بیت کوین همچنان با گاوهای بازار این رمزارز مقابله می‌کنند زیرا معتقدند همچنان بیت کوین باید نزول قیمتی داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

بررسی بازار و رفتار معامله گران بیت کوین حکایت از آن دارد که با توجه به نوسانات مداوم و عدم توانایی این رمزارز در عبور از مرز 27 هزار دلاری و بالاتر، غالب سرمایه گذاران از سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال دست کشیده‌اند و به عبارتی ریسک گریز شده‌اند. تنها در صورتی این احساسات فروکش خواهد کرد که بیت کوین بتواند به کانال‌های بالاتر قیمتی دست پیدا کند.

نگهداری ارزهای دیجیتال در کیف پول اوکی اکسچنج هزینه بر است؟

با توجه به نمودارها و شاخص‌های مختلف می‌توان نسبت به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها تصمیم گرفت. در صورتی که مایل به معامله رمزارزها از ایران هستید باید به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنید. این سایت امکان معامله بیت کوین، اتریوم، ریپل و … را فراهم کرده است. ضمنا کاربرانی که از طریق این سایت به معامله ارزهای دیجیتال می‌پردازند، می‌توانند از کیف پول اختصاصی این مجموعه نیز استفاده کنند. تمامی کوین‌هایی که در وبسایت اوکی اکسچنج لیست شده‌اند قابلیت نگهداری در کیف پول مخصوص این مجموعه را دارند. نگهداری کوین‌ها در کیف پول مخصوص این سایت هزینه‌ای ندارد و کاملا رایگان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز