قیمت روز بیت کوین 5 مهر 1402/ پادشاه رمزارزها در ماه اکتبر دوره جدیدی را آغاز خواهد کرد؟

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به دیروز 0.06 درصد بالا رفته و به مرز 26 هزار و 244 دلاری رسیده است. این رمزارز طی چند روز اخیر نتوانسته از کانال 27 هزار دلاری عبور و صعود تازه‌ای را آغاز کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بیت کوین هیچ تحرک قیمتی ویژه و زیادی نداشته و همچنان در محدوده 26 هزار دلاری دست و پا می‌زند، اما امیدواری نسبت به این ارز دیجیتال و کلا فضای کریپتو وجود دارد. بررسی روند تاریخی بیت کوین حاکی از آن است که این ارز دیجیتال همواره در ماه اکتبر رشد قیمتی داشته است. همین موارد هستند که به اشتیاق بیشتر معامله گران این رمزارز برای ذخیره هر چه بیشتر آن و امیدواری‌ها منجر می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اخیرا تد تاکس ماکرو، معامله گر و پادکستر مشهور رمزارزها، روز قبل چشم اندازی از بیت کوین ارائه داد. به گفته ماکرو، بررسی روند تاریخی بیت کوین نشان می‌دهد که طی سه سال گذشته به صورت مداوم بیت کوین در ماه اکتبر با رشد قیمت مواجه بوده است. معمولا رند صعودی قیمت بیت کوین محدود به این ماه نبوده و تا سه ماهه ابتدایی سال میلادی بعد نیز ادامه پیدا می‌کند. با این وجود ماکرو به معامله گران توصیه کرده که به نرخ بهره نیز توجه داشته باشند زیرا این موضوع روندی از عدم قطعیت را ایجاد می‌کند.

راز آسمان پایتخت

در واقع روند صعودی ماه اکتبر ممکن است در سال جاری اتفاق نیفتاد و تنها به این پیش بینی نمی‌توان اتکا کرد.

چرا مشتریان جذب سایت اوکی اکسچنج می‌شوند؟

در صورتی که با توجه به پیش بینی مذکور نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستید و قصد معامله این ارز دیجیتال را دارید، سایت اوکی اکسچنج خدمات مختلفی را در این خصوص ارائه می‌دهد. این سایت برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال مناسب به نظر می‌رسد و تاکنون توانسته مشتریان زیادی را به خود جلب کند. دلایل جذب مشتریان به این سایت امنیت بالا، ارائه بالغ بر 700 ارز دیجیتال، احراز هویت سریع و فوری، امکان انجام معاملات لحظه‌ای، سرعت در خرید و فروش رمزارزها و همچنین ارائه نرم افزار موبایل برای نقل و انتقال ارز دیجیتال، داشتن کارمزد معقولانه، ثبت سفارش با قیمت دلخواه در بخش بازار حرفه‌ای، کسب درآمد با کد معرف و پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز