قیمت روز بیت کوین 3 مهر 1402/ حرکت ثابت قیمتی رمزارز معروف نشانگر چه چیزی است؟

لست سکند

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 330 دلار کم شده و به مرز 26 هزار و 140 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال کاهش 2.36 درصدی آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بیت کوین عقبگرد قیمتی دارد اما همچنان برخی از فعالان بازار رمزارزها نسبت به صعود دوباره این ارز دیجیتال امیدوار هستند. بعضی از معامله گران به یادداشت سایت اینوستینگ اشاره کرده‌اند که حرکت قیمت ثابت بیت کوین را توضیح می‌دهد. به نظر این حرکت ثابت قیمت بیت کوین از آغاز چرخه صعودی آن حکایت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گذشته از این مورد، شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌تای اینتو د بلاک اعلام کرده که عملکرد بیت کوین نسبت به بازار سهام بهتر بوده است. در واقع بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال اصلی بازار توانسته‌اند بالاتر از سطح حمایت حیاتی خود باقی بمانند. این مورد علامت دلگرم کننده‌ای برای معامله گران محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

البته معامله گران باید به این موضوع توجه داشته باشند که بیت کوین تنها در صورتی خواهد توانست صعود قیمتی را تجربه کند که در شرایط وخیم کلان کنونی دوام بیاورد و آن را پشت سر بگذارد. با این حال نسبت به بهبود عملکرد این ارز دیجیتال معروف می‌توان امیدوار بود.

معامله گران برای خرید و فروش بیت کوین نباید تنها به اطلاعات مذکور توجه داشته باشند. آن‌ها باید همواره اطلاعات خود را پیرامون این ارز دیجیتال به روزرسانی کرده و سپس به خرید و فروش بپردازند. در واقع اتکا به پیش بینی صرف و اطلاعات محدوده ذکر شده ممکن است برای معامله گران این رمزارز دردسرساز شود.

کسب اطلاعات به روزرسانی شده درباره بازار رمزارزها حائز اهمیت است؟

خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری نیاز به مطالعه تحلیل آن بازار دارد. تا زمانی که معامله گران اطلاعات درستی درباره تحلیل ارز دیجیتال مذکور به دست نیاورده باشند، نباید وارد این بخش شوند چون احتمال شکست آن‌ها زیاد است. از این رو معامله گران همواره باید اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به رمزارزهای مورد نظرشان را مطالعه کرده و آن را به روزرسانی کنند تا بتوانند بیشترین سود را به دست آورند. اوکی اکسچنج بستر مناسبی برای کسب اطلاعات به روز و مناسب درباره رمزارزهای مختلف است. این سایت همواره تحلیل‌ها و اطلاعات مربوط به بازار را به روزرسانی کرده و در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز