قیمت روز بیت کوین 1 مهر 1402/ رمزارز مشهور به کانال 27 هزار دلاری خواهد رسید؟

لست سکند

بیت کوین هنوز نتوانسته در کانال 27 هزار دلاری ثبات پیدا کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 5 دلار زیاد شد و به مرز 26 هزار و 581 دلاری رسید. قیمت این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 0.14 درصد افزایش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به رغم نوسان قیمتی بیت کوین فعالیت‌های زنجیره‌ای این رمزارز اخیرا زیاد شده که این موضوع به نوعی برای معامله گران امیدوارکننده است و پتانسیل روند صعودی را نشان می‌دهد. هم اکنون این ارز دیجیتال افزایش فعالیت را تجربه می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ضمنا پوزیشن‌های شورت بیت کوین در صرافی‌های بزرگی مانند بایننس و دریبیت گسترش پیدا کرده است. موج خروشان استراتژی شورت کردن از هفته گذشته در بازار بیت کوین آغاز شده و همین مورد روی قیمت این ارز دیجیتال اثر می گذارد. شورت کردن به فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری در نرخ بالاتر و خرید آن در نرخ پایین گفته می‌شود. این شرایط معمولا به رشد قیمتی بیت کوین یا دیگر رمزارزها کمک می‌کند.

راز آسمان پایتخت

گذشته از موارد مذکور، آدرس‌های فعال بیت کوین نیز در بالاترین حد خود نسبت به پنج ماه گذشته هستند، با توجه به این مورد نیز می‌توان افزایش قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد.

از لحاظ تحلیلگران فنی، برای اینکه صعود بیت کوین تدوام داشته باشد، باید این رمزارز از محدوده 27 هزار و 440 دلاری عبور کند. در غیر این صورت امکان نزول قیمتی بیت کوین تا کانال 25 هزار دلاری وجود خواهد داشت.

آشنایی با یکی از درگاه‌های مناسب خرید و فروش رمزارزها در ایران

در صورتی که ساکن ایران هستید و به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال علاقه دارید، ابتدا به سایت‌های رمزارزی نگاهی بیندازید تا بهترین آن‌ها از نظر پشتیبانی، کارمزد و امنیت را بشناسید، سپس در آن درگاه به معامله رمزارز مورد نظر خود بپردازید. سایت اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر ایرانی است که کاربران هنگام معاملات رمزارزی خود می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند. تاکنون بالغ بر 1 میلیون ایرانی از طریق این درگاه به معامله ارزهای دیجیتال یا دیگر فعالیت‌های مرتبط این حوزه پرداخته‌اند. استفاده از خدمات اوکی اکسچنج کار سخت و زمانبری نیست تنها باید قبل از شروع به انجام معامله مراحل مربوط به ثبت نام و احراز هویت را در این سایت پشت سر گذاشت تا امکان خرید و فروش وجود داشته باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز