قیمت روز بیت کوین 29 شهریور 1402/ پادشاه رمزارزها در کانال 27 هزار دلاری آرام گرفت

لست سکند

بیت کوین بعد از چند روز نوسان مداوم سرانجام توانست کانال 27 هزار دلاری را به دست آورد. هر چند امروز قیمت این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 109 دلار کم شد، اما با این حال همچنان کانال 27 هزار دلاری حفظ کرده است. هم اکنون نرخ بیت کوین در محدوده 27 هزار و 77 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، امروز معامله گران بیت کوین منتظر اعلام سیاست بعدی کمیته بازار آزاد فدرال هستند. در روز جاری این کمیته در آمریکا جلسه دارد و سیاست بعدی خود را درباره نرخ بهره اعلام خواهد کرد. بسیاری از تحلیلگران بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که احتمالا نرخ بهره در ماه جاری تغییری نداشته باشد و همچنان ثابت باقی بماند. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد و نرخ بهره تغییری نداشته باشد، احتمالا بیت کوین صعود بیشتری را تجربه کند. در واقع هر چه شرایط اقتصادی آمریکا و دیگر کشورهای جهان بهبود پیدا کند، نرخ بیت کوین رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که طی ماه‌های آینده نرخ بهره رو به کاهش برود، احتمالا روند صعود بیت کوین بیشتر خواهد شد. زیرا آخرین مرتبه که فدرال رزرو نرخ بهره را 0.25 درصد کمتر کرد، قیمت این ارز دیجیتال رشد قابل توجهی داشت و به بیشترین میزان خود رسید. هم اکنون معامله گران منتظر هستند تا مقامات فدرال رزرو آمریکا خبر ثبات نرخ بهره را اعلام کنند.

نکات مورد توجه درباره اوکی اکسچنج

با وجود تحریم‌های همه جانبه علیه ایران، کاربران زیادی از این کشور به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها مشغول هستند. بالغ بر 1 میلیون ایرانی از خدمات سایت رمزارزی به نام اوکی اکسچنج بهره می‌گیرند. این وبسایت از ابتدای فعالیت خود تاکنون با فراهم کردن بسترهای امن معاملاتی و پشتیبانی مناسب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. کارمزد این مجموعه نسبت به دیگر سایت‌ها مناسب است. با این وجود مجموعه اوکی اکسچنج به منظور فراهم کردن شرایط بهتر برای کاربران دائمی تخفیف کارمزد 70 درصدی را در نظر گرفته است. افرادی که مایل به استفاده از این تخفیف کارمزد هستند بهتر است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و از این قبیل تخفیفات بهره مند شوند. در صورت وجود سوال برای این تخفیفات می‌توان با کارشناسان مجموعه تماس گرفت. این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات در حوزه رمزارزها را ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز