قیمت روز بیت کوین 28 شهریور 1402/ نرخ رمزارز معروف به کانال 28 هزار دلاری خواهد رسید؟

لست سکند

بیت کوین روند صعودی را حفظ کرده و در کانال 26 هزار دلاری در حال پیشروی است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 63 دلار افزایش پیدا کرده و در محدوده 26 هزار و 847 دلاری قرار دارد. بررسی عملکرد یک هفته اخیر این ارز دیجیتال از رشد 767 دلاری آن حکایت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین روز گذشته در ساعات محدودی رشد قیمتی عجیبی را تجربه کرد و حتی توانست بالای مرز 27 هزار و 500 دلاری قرار بگیرد. اما نتوانست این محدوده را حفظ کند و مجددا به کانال 26 هزار دلاری برگشت. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، اصلاح قیمتی بیت کوین بعد از رشد قابل توجه آن دور از انتظار نبود. اما با این حال به نظر بیت کوین تحت حمایت نهنگ‌های بازار این امکان را دارد که کانال 27 هزار دلاری را پس بگیرد یا حتی به مرز 28 هزار دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

روند صعود قیمتی بیت کوین بعد از قرارگیری این ارز دیجیتال بالای محدوده 26 هزار و 200 دلاری آغاز شد. پس از آن که بیت کوین توانست این مرز قیمتی را نگه دارد، معامله گران نسبت به تداوم صعود امیدوار شدند. بیت کوین با حمایت نهنگ‌ها توانست به مرز مقاومتی 26 هزار و 500 دلاری نیز برسد. با عبور از این محدوده قیمتی، فشار خرید مناسبی در بازار شکل گرفت و همین مورد سبب شد تا بیت کوین به کانال 27 هزار دلاری برسد، اما زود از این محدوده قیمتی بازگشت.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون بیت کوین مجددا برای به دست آوردن محدوده 27 هزار دلاری در تلاش است. در صورتی که بیت کوین بتواند از این محدوده عبور کند، معامله گران بیشتری وارد بازار آن خواهند شد.

بهترین سایت داخلی برای معامله گران کلان و خرد بیت کوین کدام است؟

خرید و فروش بیت کوین در شرایط کنونی و قیمت فعلی برای برخی معامله گران به صرفه و مناسب است. معامله گران خرد نیز این امکان را دارند با خرید یک ساتوشی دارایی خود را چند برابر کنند. اما به منظور معامله این رمزارز باید از طریق سایت معتبری مانند اوکی اکسچنج اقدام کرد. این سایت ایرانی با وجود تحریم‌های همه جانبه توانسته بستر مناسبی برای معامله بیت کوین و دیگر رمزارزها به وجود آورد و نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز