قیمت روز بیت کوین 26 شهریور 1402/ مرزهای قیمتی حائز اهمیت برای رمزارز مهم بازار کدامند؟

لست سکند

قيمت بيت كوين تا نزدیکی مرز 26 هزار و 500 دلاری پیش رفته و به نظر صعود قیمتی این ارز دیجیتال ادامه داشته باشد. طبق گزارش منابع معتبر، نرخ ارز دیجیتال معروف طی چند روز اخیر به طور پیوسته در مدار صعودی حرکت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین تا ظهر روز جاری در محدوده 26 هزار و 560 دلار بود و حجم معاملات یک شبانه روز اخیر آن به مرز 9.6 میلیارد دلار رسید. ارز دیجیتال مشهور بازار طی 24 ساعت گذشته 1 درصد رشد قیمت داشت و همچنان در کوین مارکت کپ در رتبه اول قرار دارد. از لحاظ فنی اکنون بیت کوین توان لازم برای رشد بیشتر را دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

طبق تحلیل فنی، بیت کوین توانسته مرز مقاومتی مهم 26 هزار و 500 دلاری را پشت سر بگذارد و به محدوده مقاومتی بعدی، یعنی محدوده 26 هزار و 800 دلاری، نزدیک‌تر شود. تداوم رشد بیت کوین ممکن است در محدوده 26 هزار و 750 دلاری متوقف شود و حتی روند اصلاحی شکل بگیرد. در چنین حالتی امکان کاهش نرخ بیت کوین تا مرز 27 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

به اعتقاد بیشتر تحلیلگران، در صورتی که قیمت بیت کوین بتواند صعود بیشتری داشته باشد و برای مدتی کانال 27 هزار و 600 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمالا تا نزدیکی مرز 28 هزار دلاری به راحتی پیش روی خواهد داشت. به هر حال تمامی این موارد پیش بینی است و معامله گران باید دقت کنند که احتمال ریزش دوباره قیمت بیت کوین و عقب نشینی آن تا کانال 25 هزار دلاری نیز وجود دارد بنابراین نباید هیجانی معامله داشته باشند.

چرا اوکی اکسچنج را انتخاب کنیم؟

خرید و فروش بیت کوین یا رمزارزهای مهم بازار روش‌‍‌های مختلفی دارد که شامل مراجعه به صرافی، شبکه‌های اطلاع رسانی یا وبسایت‌های معتبر می‌شود. این روزها که بیشتر فعالیت‌ها از طریق اینترنت اتفاق می‌افتاد و مردم برای انجام انواع کارها به این بخش رجوع دارند، خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری از این راه مناسب‌تر به نظر می‌رسد. اگر ساکن ایران هستید و قصد معامله رمزارزها را دارید، سایت اوکی اکسچنج با فراهم کردن امنیت لازم و داشتن پشتیبانی تمام وقت گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به منظور استفاده از امکانات معاملاتی این درگاه ایرانی باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت را پشت سر گذاشت و سپس به خرید و فروش پرداخت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز