قیمت روز بیت کوین 22 شهریور 1402/ رمزارز پایه بالاخره از سد 26 هزار دلاری عبور کرد

لست سکند

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 66 دلار بالا رفته و در محدوده 26 هزار و 162 دلاری قرار گرفته است. ورود بیت کوین به کانال 26 هزار دلاری باعث شده معامله گران نسبت به معاملات این رمزارز خوشبین شوند. ضمنا نرخ کنونی این ارز دیجیتال نسبت به هفت روز گذشته 513 دلار افزایش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه روز گذشته صرافی جهانی کوینکس دچار مشکلاتی شد و احتمال هک این مجموعه به وجود آمد، اما ریزش قیمت بیت کوین و نوسان زیاد بازار رمزارزها رخ نداد. احتمالا درخواست جدید یکی از شرکت‌های بزرگ سرمایه گذاری برای راه اندازی یک صندوق قابل معامله در بورس، اسپات بیت کوین، باعث شده تا بازار رمزارزها و بیت کوین رونق پیدا کند. اخیرا فرانکلین تمپلتون، یک شرکت سرمایه گذاری بزرگ، درخواست خود برای ای تی اف اسپات بیت کوین ارائه داده است. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، این حرکت تمپلتون از علاقه روزافزون موسسات مالی سنتی برای حضور در بازار رمزارزها و معامله ارزهای دیجیتال ناشی حکایت دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

این نوع تصمیمات و درخواست‌ها با دیدگاه دیگر فعالان صنعت مالی اعم از بلک راک و فیدلیتی همسو است. به اعتقاد فعالان و معامله گران بیت کوین با توجه بافزایش این خواسته ها احتمالا به زودی سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا، درخواست‌های ای تی اف را تایید کند. در چنین حالتی بازار ارزهای دیجیتال احتمال ورود معامله گران بیشتری از حوزه سنتی خواهد بود و به احتمال زیاد خرید و فروش انواع رمزارز رونق بیش از پیش پیدا خواهد کرد.

چرا درگاه اوکی اکسچنج مورد توجه معامله گران رمزارزی قرار دارد؟

برخی از فعالان نرخ‌های کنونی بیت کوین را برای معامله آن مناسب می‌دانند و معتقدند در آینده نزدیک این ارز دیجیتال رشد قیمت قابل توجهی خواهد داشت. در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین هستید، بهتر است از درگاه امن و مطمئنی برای این کار اقدام کنید. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب برای معامله انواع رمزارز است که تاکنون توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون کاربر را به خود جلب کند. این وبسایت باسابقه دارای پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته است که به سوالات و مشکلات کاربران رسیدگی می‌کنند. امنیت سایت اوکی اکسچنج نیز مناسب بوده و تاکنون گزارشی مبنی بر هک یا مشکلات واریز و برداشت از آن ثبت نشده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز