قیمت روز بیت کوین 20 شهریور 1402/ نگاهی به وضعیت بازار رمزارز معروف

لست سکند

بیت کوین محدوده مهم حمایتی 25 هزار و 800 دلاری را از دست داد و امروز اندکی از این مرز قیمتی فاصله گرفت. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 60 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 25 هزار و 778 دلاری قرار دارد. این ارز دیجیتال در یک هفته گذشته 108 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین هنوز نتوانسته حرکت قیمتی مثبتی را آغاز کند و همچنان فشارهای نزولی روی این ارز دیجیتال وجود دارد. این موضوع باعث شده تا معامله گران نیز اندکی عقب نشینی کنند و وضعیت معاملات رمزارز معروف نیز نزول چشم گیری داشته باشد. براساس آمار و ارقام گزارش شده، طی یک هفته اخیر حجم معاملات بیت کوین کاهش قابل توجهی داشته و تا محدوده 5 میلیارد دلاری عقب رفته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

گذشته از نزول قیمتی بیت کوین، تدوام بحران برق ایالت تگزاس آمریکا بر میزان معاملات بیت کوین و رمزارزها اثر گذاشته و سبب شده تا افراد فعال در بازار ارزهای دیجیتال خرید و فروش کمتری داشته باشند. علاوه بر این مورد، اخیرا بانک مرکزی آمریکا از راه اندازی ارز دیجیتال مخصوص این مجموعه خبر داده و به نظر سران آن در این باره تصمیم مشخصی را اتخاذ کرده‌اند. مجموع این موارد روی کاهش حجم معاملات بیت کوین و نزول بیشتر نرخ این ارز دیجیتال موثر به نظر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون نهنگ‌های بازار بیت کوین تمامی تلاش خود را به کار بسته‌اند تا از مرز مقاومتی 26 هزار دلاری عبور کنند. در صورتی که بیت کوین موفق شود دوباره محدوده 26 هزار دلاری پس بگیرد، احتمال صعود آن تا مرز 26 هزار و 500 دلاری وجود خواهد داشت.

کسب اطلاعات رمزارزی مفید از اوکی اکسچنج

تصمیم به خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید با اطلاعات و دانش کامل اتخاذ بشود و نباید به صورت هیجانی در این حوزه عمل کرد. بنابراین اگر با بررسی شاخص‌ها و نمودارهای مختلف به این نتیجه رسیده‌اید که همچنان می‌توانید به معامله بیت کوین و دیگر رمزارزها بپردازید، بهتر است همین کار را انجام بدهید. در صورتی که برای داشتن اطلاعات و آمارهای به روزرسانی شده از بازار رمزارزها مشکل دارید، وبلاگ اوکی اکسچنج اطلاعات کاملی را در اختیار شما می‌گذارد. ضمنا امکان مشاهده نموداری قیمتی رمزارزهای مختلف در این سایت وجود دارد. به این منظور کافی به سایت اصلی اوکی اکسچنج مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز