قیمت روز بیت کوین 18 شهریور 1402/ ازدحام شبکه نیز نرخ رمزارز معروف را بالا نبرد

لست سکند

بیت کوین بالای محدوده مقاومتی 25 هزار و 800 دلاری قرار گرفت اما نتوانست کانال 26 هزار دلاری را به دست آورد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 7 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 25 هزار و 867 دلاری رسیده است. عملکرد هفت روز گذشته بیت کوین رشد 21 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بیت کوین توانسته محدوده مقاومتی مهم را باز پس بگیرد. عوامل مختلفی روی رشد آرام و بعضی روزها توقف قیمتی بیت کوین موثر هستند. یکی از این موارد احتمال رشد دوباره نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا است. برخی از فعالان و کارشناسان بازار رمزارزها معتقدند که فدرال رزرو در نشست قبلی اعلام نکرده که نرخ بهره را دوباره افزایش نمی‌دهد و بنابراین احتمال صعود دوباره بهره وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شبکه بیت کوین اخیرا با مشکلی غیرمعمول مواجه شده که نگرانی کاربران آن را بیشتر کرده است. براساس گزارش‌ها، به تازگی شبکه بیت کوین با بیشتر از 560 هزار تراکنش تاییدنشده بک لاگ مواجه شده اندکی دلهره آور به نظر می‌رسد. کارشناسان و تحلیلگران بازار رمزارزها بر این باورند که شخص یا نهادی باعث ایجاد چنین مشکلی نشده و مقصر اصلی این پدیده «فومو» یا ترس از دست دادن موقعیت است. این فومو توسط مینت یا ضرب ساتوشی‌ها به وجود می‌آید. با وجود اینکه مینت باعث شده تا ازدحام شبکه رخ دهد و هزینه تراکنش‌ها بالا برود، اما قیمت بیت کوین همچنان در یک محدوده مشخصی نوسان دارد.

بهره مندی از تخفیف 70 درصدی کارمزد در سایت اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین باید از یک درگاه معتبر و دارای سابقه انجام شود که کارمزد مناسبی دارند. میزان کارمزد معاملات رمزارزی بسته به وضعیت شبکه ارز دیجیتال انتخاب شده و موارد مرتبط با آن به نوع درگاهی که خرید و فروش در آن اتفاق می‌افتاد نیز بستگی دارد. برخی سایت‌ها به دلیل سطح امنیتی که ارائه می‌دهند و تنوع معاملاتی که دارند کارمزد بیشتری دریافت می‌کنند. بنابراین قبل از شروع معاملات باید کارمزد وبسایت را مورد بررسی قرار داد. اخیرا سایت اوکی اکسچنج با سطح امنیتی مناسب به منظور استقبال بیشتر کاربران ایرانی، تخفیف 70 درصدی کارمزدها را در نظر گرفته است. در صورتی که مایل به معامله ارزهای دیجیتال مختلف هستید، می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و از تخفیفات آن بهره مند شوید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز