قیمت روز بیت کوین 14 شهریور 1402/ توجه معامله گران رمزارزی به تصمیمات فدرال رزرو

لست سکند

بیت کوین همچنان در کانال 25 هزار دلاری دست و پا می‌زند و هنوز نتوانسته از این مرز قیمتی عبور کند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 80 دلار کم شده و در محدوده 25 هزار و 743 دلاری قرار دارد. نگاهی به عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین حاکی از کاهش 2 هزار و 123 دلاری آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، هفته اول سپتامبر به پایان رسید و برخلاف پیش بینی گروهی که به نزول هر چه بیشتر قیمت بیت کوین معتقد بودند، این اتفاق رخ نداد. اما این احتمال وجود دارد در روزهای آینده اتفاقاتی رخ دهد که نوسان قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها را در پی داشته باشد. یکی از این رویدادها مذاکرات شرکت گری اسکیل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا است. علاوه بر این مورد، انتشار داده‌های مربوط به شاخص مصرف کننده آمریکا، به روزرسانی صرافی دی وای دی ایکس و نشست اف اُ ام سی نیز روی وضعیت بازار رمزارزها اثر خواهد گذاشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیشتر معامله گران بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها به تصمیمات فدرال رزرو توجه دارند. اخیرا داده‌های تورمی آمریکا منتشر شده و به نظر می‌رسد فدرال رزرو تحت تاثیر این اطلاعات، در نشست بیستم سپتامبر، نرخ بهره را افزایش ندهد. برخی از فعالان و معامله گران پیش بینی کرده‌اند که نرخ بهره در ماه‌های نوامبر و دسامبر نیز نرخ بهره بالا نخواهد رفت. با این وجود نمی‌توان به صورت قطعی عدم افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو را اعلام کرد و تمام موارد گفته شده تنها یک پیش بینی هستند.

درباره شرایط سنی معامله گران رمزارزها بدانید

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستید، ابتدا باید درگاه مناسبی را برای معاملات خود انتخاب کنید. در صورتی که شرایط سنی مناسب دارید، بالای 18 سال و زیر 60 سال سن داشته باشید، بهتر است برای انجام معاملات رمزارزی خود به درگاه اوکی اکسچنج سر بزنید. این درگاه ایرانی به دلیل خدمات مطلوب و مناسبی که ارائه می‌دهد مورد توجه مشتریان بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. کاربران ایرانی در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند به سایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و به خرید و فروش ارز دیجیتال مورد نظر خود مشغول شوند. تیم پشتیبانی این مجموعه نیز همراه مشتریان است تا در صورت بروز مشکل در هر مرحله از معاملات رمزارزی به آن‌ها مشاوره و کمک‌های لازم را ارائه بدهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز