قیمت روز بیت کوین 12 شهریور 1402/ نرخ رمزارز معروف به پایداری خواهد رسید؟

لست سکند

بیت کوین در روز جاری نیز رشد قیمتی داشت اما از کانال 25 هزار دلاری فراتر نرفت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 69 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 25 هزار و 905 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین همچنان منفی است و بررسی‌ها حمایت از کاهش 186 دلاری آن دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با اعلام خبر پیروزی شرکت گری اسکیل بر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، نرخ بیت کوین تا محدوده 28 هزار دلاری بالا رفت. اما این رمزارز نتوانست محدوده قیمتی مذکور را حفظ کند و نرخ آن تا محدوده 25 هزار دلاری عقب نشینی کرد. با توجه به نوسانات اخیر قیمت بیت کوین، شرایط این رمزارز چندان مشخص و پایدار نیست و نمی‌توان به دقت آن را مورد بررسی قرار داد. تیم تحلیلی سانتیمنت در گزارش اخیر خود بیان کرده که عرضه استیبل کوین موجود در کیف پول نهنگ‌های بازار رمزارزها، احتمالا روی مسیر حرکت بعدی بیت کوین اثرات زیادی خواهد داشت. به نظر گروه سانتیمنت، قدرت خرید نهنگ‌ها افزایش پیدا کرده و این موضوع زمینه ساز جهش قیمتی بیت کوین خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این موضوع با داده‌های درون زنجیره‌ای هم مطابق بوده و حکایت از آن دارد که احتمالا آخرین افزایش بیت کوین توسط نهنگ‌ها اتفاق افتاده است.

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر حجم معاملات یک شبانه روز گذشته بیت کوین 52.76 درصد کم شده و در محدوده 8 میلیارد و 481 میلیون و 306 هزار و 821 دلاری قرار دارد. ارزش کل بازار این رمزارز نیز به مرز 504 میلیارد و 328 میلیون و 584 هزار و 829 دلاری رسیده است.

با ویژگی‌ها و مزیت‌های سایت اوکی اکسچنج آشنا شوید

درگاه‌های داخلی زیادی برای خرید و فروش بیت کوین وجود دارند که یکی از آن‌ها اوکی اکسچنج است. این درگاه به دلیل فراهم کردن امکان معامله بیشتر از 700 توکن و رمزارز گوناگون، واریز و برداشت ریالی، پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته، کیف پول ارز دیجیتال پشتیبان، امنیت بالا و هم چنین نرم افزار و اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال برای اندروید و آی اُ اس مورد توجه معامله گران رمزارزی قرار دارد. این ویژگی‌ها و مزیت‌هایی مثل معامله سریع ارزهای دیجیتال مختلف در سایت اوکی اکسچنج سبب شده تا بیشتر از 1 میلیون نفر جذب این درگاه شوند و معاملات رمزارزی خود را از طریق آن انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز