قیمت روز بیت کوین 11 شهریور 1402/ عقبگرد چندباره نرخ رمزارز مشهور!

لست سکند

بیت کوین به هیچ عنوان ثبات ندارد و در حالی که دو روز پیش این رمزارز در محدوده 27 هزار دلاری قرار داشت ولی اکنون به مرز 25 هزار دلاری رسیده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 119 دلار بالا رفته و در محدوده 25 هزار و 798 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، عصر پنج شنبه آمار مربوط به شاخص هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا بدون در نظر گرفتن مخارج خوراک و انرژی مربوط به تیرماه منتشر شد. روز جمعه نیز آمار مربوط به نرخ بیکاری آمریکا منتشر شد که هر دو اطلاعات به نفع وضعیت دارایی‌های پرریسک بود اما بیت کوین نسبت به آن‌ها واکنش منفی نشان داد. برخی علت واکنش منفی بیت کوین به این اطلاعات را مربوط به تعویق درخواست ای تی اف هفت شرکت مدیریت سرمایه می‌دانند. اخیرا هفت شرکت نامدار آمریکایی برای ای تی اف درخواست داده‌‌اند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مانع از اجرای چنین درخواستی شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به دنبال اعلام تعویق بررسی درخواست هفت شرکت آمریکایی برای ای تی اف اسپات بیت کوین، کاهش قیمت بیت کوین تداوم داشت و این قضیه بعد از پس گرفتن درخواست توسط مجموعه بیت ویز بدتر و بحرانی‌تر شد.

راز آسمان پایتخت

برخی معتقدند بیت کوین در سپتامبر روزهای نوسانی‌تری را خواهد داشت و این شرایط در واپسین روزهای گرم سال ادامه پیدا خواهد کرد مگر اینکه اهرم فشاری دوباره این ارز دیجیتال را به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی سوق بدهد. معمولا بیت کوین در ماه سپتامبر در مدار نزولی حرکت می‌کند.

ارز دیجیتال معروف را در درگاه اوکی اکسچنج خرید و فروش کنید

در صورتی که شما هم جزو ان گروهی هستید که به رشد قیمتی بیت کوین امیدوار هستند و زمان حاضر را برای خرید این ارز دیجیتال مناسب می‌دانید، بهتر است به سایت‌های معتبری برای این کار مراجعه کنید. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر برای خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا دیگر رمزارزها است. این درگاه علاوه بر بیت کوین، امکان معامله 699 رمزارز دیگر را فراهم کرده و کاربران آن به راحتی امکان خرید و فروش دارند. امکان معامله رمزارزها از طریق این درگاه به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته وجود دارد و در صورت بروز مشکل یا سوالی تیم پشتیبانی پاسخگوی معامله گران خواهند بود و به آن‌ها خدمات و مشاوره لازم را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز