قیمت روز بیت کوین 8 شهریور 1402/ پیروزی گری اسکیل و جهش قیمتی رمزارز معروف

لست سکند

بیت کوین با رشد قیمتی قابل توجهی که طی 24 ساعت اخیر داشت توانست مجددا به کانال 27 هزار دلاری برسد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به آخرین نرخ معاملاتی روز قبل 146 دلار کم شده و به مرز 27 هزار و 439 دلاری رسیده است. با رسیدن دوباره این ارز دیجیتال به محدوده 27 هزار دلاری، عملکرد یک هفته اخیر آن در محدوده سبز رنگ قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، دلیل عمده صعود دوباره قیمت بیت کوین به پیروزی تاریخی شرکت گری اسکیل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در دادگاه این کشور بازمی‌گردد. انتشار خبر پیروزی این شرکت باعث شد تا دوباره موج مثبتی در بازار رمزارزها شکل بگیرد و شرایط اندکی بهبود پیدا کند. چندی پیش شرکت گری اسکیل به عنوان یک مجموعه معتبر آمریکایی تلاش کرد تا صندوق سرمایه گذاری بیت کوین خود را به یک صندوق قابل معامله در بورس تبدیل کند. اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مانع از انجام چنینی اتفاقی شد. کشمکش بین شرکت گری اسکیل و سازمان بورس آمریکا به دادگاه عالی این کشور کشیده شد و اکنون بعد از مدت‌ها دادگاه به نفع شرکت رای داده است. همین مورد سبب شد تا ارزش کل بازار رمزارزها 4.15 درصد بالا برود و به مرز 1.09 تریلیون دلاری برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اکنون معامله گران زیادی برای انجام معاملات رمزارزی در این بازار حضور پیدا کرده‌اند. در این باره مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر بازار رمزارزها، اعلام کرده که ترس و بلاتکلیفی در این بخش از بین رفته و مونتوم مناسبی به آن بازگشته است.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام اوکی اکسچنج چه باید کرد؟

اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است که در شرایط کنونی به فعالان بازار رمزارزها خدمات ارائه می‌دهد. این مجموعه بیشتر از چهار سال سابقه فعالیت دارد و تاکنون توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون کاربر را در سراسر کشور به خود جلب کند. کاربران به منظور استفاده از خدمات این وبسایت کافی است تمامی مراحل ثبت نام را با دقت انجام داده و فرآیند احراز هویت را سپری کنند. در صورتی که به منظور انجام مراحل ثبت نام و احراز هویت سوال یا مشکلی دارید، تیم پشتیبانی اوکی اکسچنج همواره پاسخگوی شما خواهد بود و مشکلات را در اسرع وقت برطرف خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز