قیمت روز بیت کوین 6 شهریور 1402/ نوسان رمزارز معروف بیشتر خواهد شد؟

لست سکند

بیت کوین مجددا کانال 26 هزار دلاری را ترک کرده و به محدوده 25 هزار دلاری برگشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 155 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 25 هزار و 935 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 170 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت قیمتی بیت کوین و به طور کلی بازار رمزارزها کاملا نامشخص و غیر قابل پیش بینی است. از منظر چرخه عملکرد، هم اکنون بیت کوین وارد مرحله دشواری شده و احتمالا تلاطم‌های بیشتری پیش رو خواهد داشت. بررسی عملکرد تاریخی نشان می‌دهد در صورتی که اتفاقات قبلی تکرار شود، قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده تلاطم‌های بیشتری را پیش رو خواهد داشت. کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها همواره به گاوهای بازار بیت کوین توصیه می‌کنند مراقب موج غافلگیری باشند تا سرمایه آن‌ها تزلزل زیادی پیدا نکند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کریپتو کون، یکی از تحلیلگران تکنیکال بازار رمزارزها، در پلتفرم ایکس خطاب به 34 هزار و 400 دنبال کننده خود اعلام کرده که طبق عملکرد قبلی بیت کوین، به نظر این ارز دیجیتال همچنان در وضعیت ثبات نسبی باقی بماند و در صورت وخامت شرایط، ریزش قیمتی شدیدی را تجربه کند.

راز آسمان پایتخت

معمولا براساس سوابق و شواهد تاریخی، بیت کوین پنج الی شش ماه قبل از پایان هر چرخه خود، عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش می‌گذارد. به همین دلیل کارشناسان بازار رمزارزها همواره به معامله گران ارزهای دیجیتال توصیه می‌کنند در ماه‌های پایانی هر چرخه نهایت دقت را به خرج بدهند و به صورت هیجانی معامله نداشته باشند.

معامله آسان رمزارزها در بستر اوکی اکسچنج

در صورتی که شرایط کنونی را برای معامله ارزهای دیجیتال مناسب می‌بینید بهتر است به وبسایت معتبر برای این کار مراجعه داشته باشید. اوکی اکسچنج یکی از وبسایت‌های معتبر داخلی در حوزه رمزارزها است که افراد در صورت ثبت نام در آن و احراز هویت امکان خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را در این بستر دارند. در صورتی که معامله گر فرآیند ثبت نام و احراز هویت را به خوبی پشت سر گذاشته باشد، باید کیف پول ریالی خود را شارژ کرده و سپس به منو تبادل ارز مراجعه کنند تا با انتخاب کوین مورد نظر خود مراحل خرید را به آسانی پشت سر بگذارند. بعد از خرید رمزارز مورد نظر، مقدار خریداری شده مستقیم به کیف پول معامله گر واریز خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز