قیمت روز بیت کوین 4 شهریور 1402/ رمزارز مشهور کانال 26 هزار دلاری را در هم شکست

لست سکند

فعالان و معامله گران رمزارزها معتقدند بیانات اخیر جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا، باعث شده تا وضعیت بازار رمزارزها متلاطم شود. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 4 دلار کم شد و به مرز 26 هزار و 14 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 69 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، پاول در اظهارنظر جدیدی اعلام کرده که این نهاد همچنان به منظور کاهش تورم، افزایش نرخ بهره را در دستور کار دارد و همین مورد سبب شد تا قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نوسان پیدا کند. پاول بیان کرده که این نهاد برای افزایش هر چه بیشتر نرخ‌ بهره آمادگی دارد. همین گفته‌ها سبب شد تا نرخ بیت کوین به پایین کانال 26 هزار دلاری برسد، اما اکنون وضعیت این رمزارز اندکی بهبود پیدا کرده و مقداری بیشتر از 26 هزار دلار اعلام شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

پاول اعلام کرده که هدف این مجموعه کاهش تورم تا سطح 2 درصد است و البته این کار انجام خواهد شد. به همین منظور گذشته از رشد نرخ بهره، احتمالا هزینه مربوط به وام و استقراض بیش از پیش بالا خواهد رفت. به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر وضعیت تورم نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده اما هنوز باید اقدامات زیادی صورت بگیرد تا کنترل شود.

راز آسمان پایتخت

طبق آخرین اطلاعات، حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین 8.75 درصد کم شده و در محدوده 11 میلیارد و 617 میلیون و 69 هزار و 219 دلاری قرار دارد. ارزش کل بازار این رمزارز نیز به مرز 507 میلیارد و 236 میلیون و 21 هزار و 444 دلاری رسیده است.

امکان استفاده از خدمات اوکی اکسچنج به صورت شبانه روزی

پلتفرم اوکی اکسچنج با بیشتر از 5 سال سابقه کاری مفید توانسته نظر کاربران و معامله گران رمزارزی ایرانی زیادی را به خود جلب کند. فعالان بازار رمزارزها که در ایران ساکن هستند از طریق این وبسایت امکان خرید و فروش بیت کوین و 699 رمزارز دیگر را خواهند داشت. با توجه به ماهیت نوسانات شبانه روزی رمزارزها و باز بودن آن در تمامی ساعات و روزهای هفته، معامله گران ارزهای دیجیتال از طریق وبسایت اوکی اکسچنج امکان مشاهده لحظه‌ای قیمت ارزهای دیجیتال مختلف و معامله آن‌ها را از طریق این درگاه خواهند داشت. تیم پشتیبانی این سایت نیز به صورت شبانه روزی همراه مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز