قیمت روز بیت کوین 31 مرداد 1402/ رمزارز معروف در کانال 26 هزار دلاری گیر افتاد؟

قیمت بیت کوین عصر روز گذشته توانست به کانال 26 هزار دلاری بازگردد اما امروز اندکی در این کانال قیمتی عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 14 دلار کم شد و به مرز 26 هزار و 89 دلاری رسید. عملکرد یک هفته گذشته این ارز دیجیتال نشان دهنده کاهش 10 درصدی آن است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده بودند با توجه به حفظ سطح حمایت کلیدی 24 هزار و 800 دلاری، امکان برگشت دوباره آن به کانال 26 هزار دلاری وجود دارد. در این خصوص یان المان، از چهره‌های برجسته بازار رمزارزها و بنیانگذار موسسه گلسنود، در جدیدترین پست خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده که بیت کوین این هفته را با بهبود وضعیت آغاز کرد. در واقع این رمزارز در پایان هفته گذشته پایین محدوده 24 هزار و 800 دلاری قرار نگرفت و توانست اندکی در کانال 25 هزار دلاری پیشروی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما معامله گران و سرمایه گذاران بیت کوین از این رشد قیمتی بیت کوین چندان خوشحال نیستند. زیرا در نمودارها و تحلیل‌های مختلف بیت کوین نشانی از بهبود وضعیت قیمتی این رمزارز به چشم نمی‌خورد. در حقیقت این موضوع که احتمالا بار دیگر قیمت بیت کوین در محدوده کنونی، کانال 26 هزار دلاری، جا خوش کند و نوسان نداشته باشد دور از انتظار نیست. این شرایط تا زمان رخداد قابل توجه در بازار رمزارزها و تغییر در میزان تقاضا برای ارز دیجیتال بیت کوین ادامه خواهد داشت.

اوکی اکسچنج از چه لحاظی برای معامله رمزارزها مناسب است؟

در صورتی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر ارز دیجیتال موجود در کیف پول خود مناسب می‌دانید، بهتر است بهترین درگاه را برای معاملات خود انتخاب کنید. اوکی اکسپنج یک درگاه ایرانی برای معامله انواع رمزارزها است که طی چند سال گذشته به خوبی توانسته نظر کاربران و معامله گران ایرانی رمزارزها را به خود جلب کند. این درگاه با تامین امنیت و فراهم کردن بستر برای معامله انواع ارزهای دیجیتال به خوبی توانسته برای معامله گران ایرانی جالب توجه باشد. افراد به منظور معامله هر نوع رمزارزی در این درگاه کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کرده و بعد از سپری کردن فرآیند ثبت نام و احراز هویت، با کلیک روی ارز دیجیتال مورد نظر خود، به معامله آن بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز