قیمت روز بیت کوین 30 مرداد 1402/ رمزارز معروف برگشت خورد!

بیت کوین نتوانست در کانال 26 هزار دلاری دوام بیاورد و دوباره به سمت کانال 26 هزار دلاری عقب نشینی کرد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 183 دلار کم شد و به مرز 25 هزار و 975 دلاری رسید. این ارز دیجیتال در هفت روز گذشته 3 هزار و 380 دلار کاهش قیمتی داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته بیت کوین به کانال 26 هزار دلاری رسید اما این رمزارز پایین محدوده 26 هزار و 500 دلاری تثبیت شد و به همین دلیل معامله گران آن نسبت به تداوم صعود آن چندان امیدوار نبودند. تحلیلگران هشدار داده بودند در صورت ناتوانی بیت کوین در دستیابی به مرز 26 هزار و 500 دلاری، امکان عقب نشینی آن تا مرز 25 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ریزش سنگین قیمت بیت کوین سبب شده تا سرمایه گذاران مختلف این رمزارز زیان زیادی متحمل شوند. بزرگ‌ترین دارنده بیت کوین، شرکت مایکرواستراتژی، میزان زیان تحقق نیافته ناشی از ریزش قیمت این رمزارز را 600 میلیون دلار اعلام کرد.

راز آسمان پایتخت

این شرکت تاکنون بیشتر از 150 هزار واحد از بیت کوین را با میانگین قیمت 29 هزار و 970 دلاری و جمعا پرداخت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون دلار خریداری کرده است. در حال حاضر به دلیل ریزش سنگین قیمت بیت کوین و قرارگیری آن در میانه کانال 20 هزار دلاری، ارزش دارایی‌های بیت کوینی شرکت مایکرواستراتژی در وضعیت قرمز رنگ قرار دارد. با این وجود برخی از مقامات مسئول شرکت مایکرواستراتژی همچنان به بیت کوین امیدوار هستند و با دید مثبتی به نوسانات قیمتی آن نگاه می‌کنند.

بررسی رمزارزهای برتر بازار در اوکی اکسچنج

تحلیل قیمت ارز دیجیتال قبل از هر اقدام به خرید و فروشی مهم است. در واقع قبل از خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر یا هر رمزارز دیگری باید تحلیل قیمت ارز دیجیتال مورد نظر را دانست. در صورتی که شخصی تازه کار باشد و صرفا برای حفظ ارزش سرمایه خود به این بازار وارد شده باشد، بهتر است تحلیل قیمت رمزارزها برتر بازار را بداند و با اطلاعات دقیق و مناسب این حوزه خرید و فروش را آغاز کند. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر برای کسب اطلاعات رمزارزهای برتر است. این مجموعه هر هفته تحلیل پنج رمزارز برتر بازار را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن امکان انجام معاملات بهتر را داشته باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز