قیمت روز بیت کوین 29 مرداد 1402/ نرخ رمزارز معروف به مرز 26 هزار دلاری بازگشت

شرایط بیت کوین اندکی بهبود پیدا کرده و در کانال 26 هزار دلاری قرار گرفته است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 67 دلار بالا رفت و به مرز 26 هزار و 152 دلاری رسید. بیت کوین در هفته روز اخیر 3 هزار و 247 دلار کاهش قیمتی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه قیمت بیت کوین طی 24 ساعت گذشته بهبود پیدا کرده و اندکی بالا رفته است اما برخی از فعالان و معامله گران نسبت به تداوم این بهبود و رشد قیمتی بیت کوین امیدوار نیستند. زیرا بررسی تاریخی وضعیت بیت کوین نشان می‌دهد که همواره وضعیت این رمزارز در ماه سپتامبر نزولی می‌شود و احتمالا این رمزارز در ماه جاری چالش زیادی خواهد داشت. با وجود اینکه قیمت بیت کوین در مدار نزولی حرکت می‌کند اما به طور کلی معامله گران نسبت به این ارز دیجیتال حس مثبت و خوبی دارند. برخی از تحلیلگران نیز بر این باورند که قیمت بیت کوین در زمان کنونی کمتر از ارزش واقعی آن است و احتمالا شرایط آن در روزهای آینده بهبود پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بررسی بازار بیت کوین نشان می‌دهد که ارزش این بخش در روز جاری نسبت به هفت روز گذشته 11.18 درصد کم شده است. حجم معاملات 24 ساعته بیت کوین نیز 48.94 درصد ریزش داشته و اکنون در محدوده 10 میلیارد و 318 میلیون و 639 هزار و 404 دلاری قرار دارد. مجموعا ارزش کل بازار بیت کوین به مرز 507 میلیارد و 839 میلیون و 994 هزار و 224 دلاری رسیده است.

اوکی اکسچنج چه شرایطی را برای معامله رمزارزها فراهم کرده است؟

انتخاب درگاهی مناسب برای خرید و فروش بیت کوین که پشتیبانی 24 ساعته داشته باشد و در کمترین زمان ممکن مشکلات مربوط به معاملات را حل کند، بسیار ضروری به نظر می‌رسد. اوکی اکسچنج یک درگاه مناسب در ایران است که با داشتن پشتیبانی قوی توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. این مجموعه گذشته از پشتیبانی قوی، توانسته به خوبی امنیت معاملات رمزارزی را فراهم کند و طی سال‌های فعالیت خود از این بابت مشکل یا چالشی نداشته باشد. افرادی که مایل به استفاده از خدمات اوکی اکسچنج هستند این امکان را دارند که به وبسایت آن سر بزنند و از اطلاعات روز ارزهای دیجیتال مختلف و شرایط خرید و فروش آن‌ها آگاه شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز