قیمت روز بیت کوین 26 مرداد 1402/ رمزارز معروف در یک الگوی تکراری قرار دارد

بیت کوین به سمت کانال 28 هزار دلاری عقب نشینی کرد، با این وجود معامله گران معتقدند که کاهش‌های قیمتی جبران خواهد شد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 361 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 28 هزار و 553 دلاری رسید. این رمزارز طی یک هفته اخیر 2.98 درصد کاهش قیمتی را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا شرکت دلفی دیجیتال طی گزارشی اعلام کرده که بیت کوین و ساختار بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون در حال تکرار الگویی مشابه سال 2015 تا 2017 هستند و به نظر این شرایط پیش زمینه آغاز یک صعود و حرکت پرقدرت است. هم اکنون تراکم اتفاق افتاده در محدوده 30 هزار دلاری به علاوه رشد شاخص‌هایی که به رسیدن بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی کمک می‌کنند، روندی مشابه محدوده زمانی 2015 تا 2017 دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

براساس این گزارش، هاوینگ آینده بیت کوین نیز در روند تغییرات قیمتی این رمزارز موثر خواهد بود. به نظر بیشترین میزان صعود بیت کوین مربوط به این پدیده باشد. با توجه به این که زمان هاوینگ نزدیک شده، ماینرهای بیت کوین رویکرد انباشت را پیش گرفته‌اند. در واقع شرکت و اشخاصی که استخراج کننده بیت کوین هستند، میزان نقدینگی خود را بالا برده‌اند و تمایل کمتری دارند تا در موقعیت فروشنده قرار بگیرند.

راز آسمان پایتخت

با وجود تمام مواردی که ذکر شد، همچنان هیچ چیز از روند حرکتی بیت کوین مشخص نیست و ممکن است این رمزارز روند متفاوت و غیر قابل پیش بینی را پی بگیرد. در کل چشم انداز بازار برای 12 تا 18 ماه آینده، براساس کاتالیزورها و سابقه تاریخی، امیدوارکننده به نظر می‌آید.

کسب اطلاعات دقیق درباره شت کوین‌ها

این روزها بازار تمام میزبان معامله گرانی نیست که به خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم یا دیگر ارزهای دیجیتال شناخته شده می‌پردازند. خیلی از معامله گران تازه وارد برای خرید و فروش شت کوین‌ها وارد این بازار می‌شوند. افرادی که با هدف معامله شت کوین‌ها به بازار ورود پیدا می‌کنند در واقع قید سرمایه خود را زده و کاملا در وادی ریسک قدم برمی‌دارند. زیرا شت کوین‌ها کاملا بدون هدف و بی‌پشتوانه هستند و اغلب به منظور کلاهبرداری به دنیای رمزارزها معرفی می‌شوند. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره شت کوین‌ها هستید، وبسایت اوکی اکسچنج اطلاعات دقیق و مناسبی را در این خصوص به مخاطبان خود ارائه داده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز