قیمت روز بیت کوین 25 مرداد 1402/ احتمال ریزش بیشتر نرخ رمزارز معروف وجود دارد؟

بیت کوین اکنون در کانال 29 هزار و 100 دلاری سپری می‌کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 11 دلار کم شد و در محدوده 29 هزار و 178 دلاری قرار گرفت. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 269 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین طی چند روز گذشته تغییر قیمتی چندانی را تجربه نکرده و در یک محدوده ثابت نوسان پیدا کرده است. هم اکنون تحلیلگران بازار رمزارزها بر این باورند که با سقوط بیت کوین پایین مرز 29 هزار و 250 دلاری، این رمزارز در مدار نزولی قرار گرفته و به نظر این کاهش ادامه خواهد داشت. در حال حاضر نزدیک‌ترین سطح حمایتی این رمزارز، در حوالی مرز 29 هزار دلاری قرار دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اگر بیت کوین قادر به حفظ این محدوده مقاومتی نباشد، عقب نشینی آن به سمت کانال 28 هزار دلاری آغاز خواهد شد و احتمالا نرخ این ارز دیجیتال تا مرز 28 هزار و 750 دلاری کاهش پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

اما در صورتی که نهنگ‌های بازار بیت کوین بتوانند این ارز دیجیتال را به سمت محدوده 29 هزار و 250 دلاری هل بدهد، احتمال پیشروی این رمزارز تا محدوده 29 هزار و 400 دلاری وجود خواهد داشت.

هم اکنون معامله گران باید با دقت رفتار بیت کوین را در محدوده 29 هزار و 250 دلاری در نظر بگیرند. زیرا هرگونه تحرک بیت کوین در حوالی این مرز قیمتی فشار فروش یا خرید بیشتر را رقم خواهد زد و وضعیت بازار این رمزارز را تغییر خواهد داد.

آشنایی با نحوه درست فراگیری اطلاعات و تحلیل‌های رمزارزی

قبل از خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر یا هر ارز دیجیتال دیگری، لازم است ابتدا تحلیل‌های مورد نیاز برای انجام معاملات رمزارزی را فرا بگیرید. به منظور یادگیری این تحلیل‌ها بدون کمک، لازم است چندین ماه در بازار رمزارزها حاضر شوید و کم کم با الگوهای معروف نمودار قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال و روند یک ارز رمزنگاری شده آشنایی لازم را پیدا کنید. اما فرآیند یادگیری تحلیل‌های مهم رمزارزی به کمک آموزش‌های اوکی اکسچنج راحت‌تر شده و معامله گران با مراجعه به این وبسایت و بخش وبلاگ و آموزش آن، امکان معامله راحت‌تر رمزارزها را خواهند داشت. معامله گران در حین بهره گیری از اطلاعات و آموزش‌های اوکی اکسچنج در صورتی که به مشکلی برخورد کنند، می‌توانند از مشاوران این مجموعه کمک بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 25 مرداد 1402/ احتمال ریزش بیشتر نرخ رمزارز معروف وجود دارد؟

  1. بردیا احمدی گفته:

    خیلی عجیب قیمت بیت کوین داره میاد پایین اگر با این روند کاهش قیمت داشته باشه برای کسایی که سرمایه گذاری کردن داستان میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز