قیمت روز بیت کوین 23 مرداد 1402/ محدوده های مقاومتی مهم برای رمزارز معروف کدامند؟

بیت کوین امروز نیز در کانال 29 هزار دلاری عقب نشینی داشت و هم اکنون در مرز 29 هزار و 361 دلاری قرار گرفته است. این ارز دیجیتال نسبت به دیروز 51 دلار کاهشی قیمتی را به ثبت رساند. با وجود کاهش نرخ بیت کوین در روز جاری، عملکرد یک هفته اخیر آن همچنان مثبت است و طی این هفت روز، 258 دلار رشد داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از نیوز بی تی سی، بیت کوین نه تنها طی چهار روز گذشته نتوانسته کانال 30 هزار دلاری را پس بگیرد و در آن ثابت شود، بلکه این ارز دیجیتال مرزهای حمایتی 29 هزار و 650 دلاری و 29 هزار و 500 دلاری را از دست داده است. حتی بیت کوین در چند روز گذشته حمایت 29 هزار و 100 دلاری را نیز تست کرده و سپس نزول آن تداوم نداشت. به نظر در شرایط کنونی، نهنگ‌های بازار بیت کوین به دنبال حفظ کانال 29 هزار دلاری هستند. بیت کوین تاکنون به خوبی توانسته از عهده محدوده مقاومتی 29 هزار و 250 دلاری برآید، اما اکنون محدوده سرسخت 29 هزار و 400 دلاری را پیش رو دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

بیت کوین در صورتی که بتواند محدوده مذکور را پشت سربگذارد، احتمالا تا مرز 29 هزار و 650 دلاری پیش برود. هم اکنون محدوده 30 هزار دلاری برای سرمایه گذاران بیت کوین حائز اهمیت است. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند از محدوده مذکور عبور کند و در آن تثبیت شود، احتمالا حرکت صعودی پایداری را آغاز خواهد کرد و پیشروی خوبی خواهد داشت.

مجموعه اوکی اکسچنج چگونه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد؟

خرید و فروش ارز دیجیتال در هر شرایط و حالتی باید از طریق درگاه مناسب و امن انجام شود. در صورتی که ساکن ایران هستید و به خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها علاقه دارید بهتر است به وبسایت اوکی اکسپنج مراجعه کنید تا معامله ارزهای دیجیتال را در کمترین زمان ممکن و تحت شرایط امنیتی مناسب انجام بدهید. اوکی اکسچنج طی پنج سال فعالیت خود توانسته نظر بالغ بر 1 میلیون مشتری را به خود جذب کند و در هر 12 ثانیه یک خدمت متفاوت رمزارزی به کاربران خود ارائه بدهد. در صورتی که مایل به آگاهی از شرایط این مجموعه هستید کافی است با چند کلیک به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 23 مرداد 1402/ محدوده های مقاومتی مهم برای رمزارز معروف کدامند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز