قیمت روز بیت کوین 21 مرداد 1402/ محدوده حمایتی و مقاومتی مهم برای رمزارز معروف کدام است؟

امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 22 دلار بالا رفت و به مرز 29 هزار و 398 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین رشد 1.25 درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

قیمت روز بیت کوین 21 مرداد 1402/ محدوده حمایتی و مقاومتی مهم برای رمزارز معروف کدام است؟

به گزارش کاماپرس، بیت کوین یک بار دیگر مرز 30 هزار دلاری را تست کرد و دوباره دچار نزول قیمتی شد. این ارز دیجیتال نتوانست مرز حمایتی 29 هزار و 400 دلاری را حفظ کند و اکنون مقداری پایین‌تر از این محدوده قیمتی قرار گرفته است. هم اکنون بیت کوین بالای محدوده حمایتی 29 هزار و 300 دلاری یا میانگین متحرک ساده 100 ساعته قرار دارد. در صورتی که بیت کوین نتواند این مرز قیمتی را نیز حفظ کند احتمالا تا کانال 29 هزار دلاری سقوط خواهد کرد. اگر این مومنتوم نزولی ادامه پیدا کند، طی کوتاه مدت شاهد سقوط قیمتی بیشتر و حتی عقب نشینی این رمزارز تا مرز 28 هزار و 680 دلاری خواهیم بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر فعالان و سرمایه گذاران رمزارزها به دلیل وضعیت مبهم بازار و اخبار اقتصادی موجود، بیت کوین نتوانسته مرز 29 هزار و 400 دلاری را حفظ کند. در صورتی که این ارز دیجیتال بتواند دوباره مرز 29 هزار و 400 دلاری باز پس گیرد، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

راز آسمان پایتخت

هم اکنون دامیننس بیت کوین خط روند صعودی را شکسته و به طور سریعی در حال بازگشت به مرز 50.70 درصدی نیست. در صورتی که این شاخص با واکنش منفی در محدوده مقاومتی 50.50 مواجه شود. احتمال ریزش بیشتر آن تا مرز 50.25 دور از انتظار نخواهد بود.

گام به گام ثبت نام و معامله رمزارزها در اوکی اکسچنج

در صورتی که قصد خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، تتر یا دیگر رمزارزها را دارید می‌توانید به سایت معتبر اوکی اکسپنج مراجعه کنید. به منظور معامله هر ارز دیجیتالی ابتدا باید به وبسایت اوکی اکسپنج وارد شوید و سپس روی گزینه گزینه ثبت نام کلیک کنید. حال باید به دقت اطلاعات دقیق خود مانند نام و نام خانوادگی را ثبت کرده تا بتوانید وارد مرحله احراز هویت شوید. در صورتی که احراز هویت شما مشکلی نداشته باشد، فرآیند ثبت نام شما با موفقیت به پایان خواهد رسید و بعد از شارژ ریالی کیف پول خود در اوکی اکسچنج، امکان معامله هر ارز دیجیتالی را در این وبسایت خواهید داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز