قیمت روز بیت کوین 18 مرداد 1402/ دوران طلایی رمزارز معروف آغاز شد؟

لست سکند

در ساعات پایانی معاملات روز گذشته بیت کوین توانست به مرز 30 هزار دلاری برسد، اما در این کانال دوام نیاورد و دوباره به محدوده 29 هزار دلاری برگشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 269 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 718 دلاری رسیده است. همچنان وضعیت این رمزارز نسبت به یک ماه گذشته بهبود پیدا نکرده و طبق اطلاعات موجود 1.71 درصد کاهش داشته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، عبور بیت کوین از مقاومت سرسخت 29 هزار و 500 دلاری باعث شده تا سرمایه گذاران نسبت به تداوم روند صعودی این رمزارز امیدوار باشند. کریپتوپوتیتو در گزارش اخیر خود بیان کرده که احتمال صعود تاریخی بیت کوین و دستیابی آن به سقف قیمتی وجود دارد. در حال حاضر و با وجود اینکه نوسان بیت کوین به طور بی‌سابقه‌ای کاهش پیدا کرده اما نمودارهای آن از وقوع یک رشد قابل توجه خبر می‌دهد. طبق بررسی‌های صورت گرفته، خط میانگین متحرک 50 روزه از خط میانگین متحرک 200 روزه عبور کرده و احتمال می‌رود در اثر بروز این رخداد، نرخ بیت کوین جهش چشم گیری داشته باشد. تحلیلگران بازار رمزارزها چنین رخدادی را تقاطع طلایی نام گذاری کرده‌اند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

این تقاطع طلایی در نمودار به نوعی اندیکاتور صعودی است. پیش از این، تنها دو بار دیگر خط میانگین 50 روزه از 200 روزه عبور کرد و این سومین مرتبه است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. هر بار که این اتفاق رخ داده، قیمت بیت کوین به بالاترین سقف تاریخی خود رسیده است و احتمال می‌رود این بار نیز تاریخ تکرار شود و صعود یکباره آن رخ دهد.

راز آسمان پایتخت

بررسی دقیق وضعیت بیت کوین از طریق سایت اوکی اکسپنج

در صورتی که مایل هستید در شرایط کنونی به دقت وضعیت بیت کوین را بررسی کنید و سپس به خرید و فروش بیت کوین بپردازید، بهتر است از منزل با چند کلیک به وبسایت اوکی اکسپنج مراجعه داشته باشید. سایت اوکی اکسپنج، همواره آخرین اطلاعات و نمودارهای بیت کوین و دیگر رمزارزهای برتر بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا آن‌ها بعد از بررسی تمامی جوانب از طریق همین درگاه به معامله ارز دیجیتال مورد نظر خود بپردازند. اوکی اکسچنج بیشتر از شش سال است که در حوزه ارزهای دیجیتال به کاربران ایرانی خدمات ارائه می‌دهد و تاکنون توانسته نظر بالغ بر یک میلیون ایرانی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز