قیمت روز بیت کوین 17 مرداد 1402/ چشم انداز کوتاه مدت ارز دیجیتال معروف

لست سکند

بیت کوین بالاخره توانست از مرز 29 هزار و 100 دلاری عبور کند. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 4 دلار بالا رفته و به مرز 29 هزار و 148 دلاری رسیده است. با وجود این رشد قیمتی، همچنان عملکرد یک ماهه بیت کوین در ناحیه قرمز رنگ قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، میزان نوسان‌های بازار بیت کوین کاهش پیدا کرده و روند این بخش راکد شده است. به نظر کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، اکنون بازار بیت کوین برای یک محرک صعودی انتظار می‌کشد تا به سمت کانال 30 هزار دلاری حرکت کند. این هفته داده‌های جدید مربوط به شاخص قیمت مصرف کننده آمریکا اعلام خواهد شد و شاید این داده‌ها اهرم بیت کوین برای حرکت به کانال‌های بالاتر قیمتی شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون نشانه‌های صعودی برای بیت کوین دیده نمی‌شود و تنها امید سرمایه گذاران این رمزارز حفظ کانال مذکور است. در واقع حتی اگر قیمت بیت کوین طی چند روز آینده به کانال 30 هزار دلاری برسد، احتمالا نتواند برای مدت طولانی در این محدوده قیمتی باقی بماند و دوباره نرخ آن به سمت کانال 29 هزار دلاری عقب نشینی خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه براساس نظرهای کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها، چشم انداز قیمت بیت کوین در کوتاه مدت صعودی نیست، برخی از فعالان و صاحب نظران بازار رمزارزها بیان کرده‌اند که احتمالا این ارز دیجیتال در بلندمدت در مدار صعودی قرار خواهد گرفت و شرایط بازاری آن بهبود پیدا خواهد کرد. به همین دلیل سرمایه گذاران همچنان این رمزارز را ذخیره می‌کنند.

برترین ارزهای دیجیتال این هفته بازار کدام هستند؟

با وجود اینکه نوسان‌های بیت کوین حداقل شده، اما برخی از رمزارزها شرایط خوبی پیدا کرده و امکان صعود آن‌ها وجود دارد. اُ کی بی، یونی، شیبا و اچ بی آ آر، از جمله این رمزارزها هستند. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره این ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است به وبلاگ سایت اوکی اکسپنج سر بزنید. در این بخش تمامی اطلاعات قیمتی این چند رمزارز بیان شده است. البته این اطلاعات به منزله پیشنهاد خرید این رمزارزها نیست و تنها وضعیت ارزهای دیجیتال برتر بازار مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتی که بعد از مطالعه وبلاگ، تصمیم به خرید و فروش بیت کوین ، یونی، شیبا یا هر رمزارز دیگری داشتید، می‌توانید از وبسایت اوکی اکسچنج به راحتی اقدام کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز