قیمت روز بیت کوین 16 مرداد 1402/ پیش بینی نرخ رمزارز معروف بر اساس الگوی گوه نزولی

لست سکند

همچنان بیت کوین در پایین محدوده 29 هزار دلاری دست و پا می‌زند و نمی‌توان پیش بینی دقیقی از روند قیمتی این ارز دیجیتال ارائه داد. این رمزارز طی دو روز اخیر بالای محدوده 29 هزار دلاری و پایین مرز 29 هزار و 100 دلاری قرار داشت. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 45 دلار کم شده و به مرز 29 هزار و 30 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا آدریان زدونچیک، یکی از تحلیلگران بازار و بنیانگذار پلتفرم معاملاتی برب نست، بیان کرده که یک الگوی گوه نزولی در نمودار روزانه بیت کوین شکل گرفته است. در صورتی که این الگو درست باشد، قیمت بیت کوین احتمالا طی چند روز آینده صعودی خواهد شد. با توجه به این پیش بینی، احتمال رشد نرخ بیت کوین طی هفته آینده تا مرز 32 هزار دلاری وجود دارد. با وجود این الگو و پیش بینی رخ داده، باید این ارز دیجیتال بتواند از مرز مقاومتی 29 هزار و 600 دلاری عبور کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در صورتی که بیت کوین توان عبور از محدوده مقاومتی مذکور را نداشته باشد احتمال ریزش آن دور از نظر نیست. به نظر برخی از تحلیلگران و فعالان بازار رمزارزها، هم اکنون بیت کوین بر سر یک دو راهی قرار گرفته است. معامله گران بازار رمزارزها معتقدند گذشته از الگوی گوه، باید گزارش‌های مهم اقتصادی که در روزهای پنج شنبه و جمعه منتشر خواهد شد را مدنظر قرار دهند. این هفته اطلاعات مهمی مانند شاخص قیمت مصرف کننده و شاخص اصلی قیمت تولیدکننده را منتشر خواهد شد که به نظر این موارد بر تصمیم‌های کمیته بازار آزاد فدرال موثر خواهد بود.

حداقل میزان خرید و فروش در سایت اوکی اکسچنج چقدر است؟

با توجه به شرایط مذکور و در نظر گرفتن اطلاعات کلی کریپتو، خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها امکان پذیر است. در صورتی که اطلاعات لازم را کسب کرده و مایل به معامله رمزارزهای معروف بازار هستید، اوکی اکسپنج درگاه مناسبی برای این کار محسوب می‌شود. حداقل مبلغ خرید و فروش از وبسایت اوکی اکسچنج با توجه به محدودیت‌های وبسایت‌های خارجی در زمان ارسال کوین یا تبدیل آن، معادل تقریبی 20 دلار به ریال است. در صورتی که مبلغ مورد نظر شما برای معامله رمزارزهای مورد نظرتان از میزان اعلام شده کمتر باشد، برای شما پیام اخطار ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز