قیمت روز بیت کوین 15 مرداد 1402/ نظر پوئل درباره تغییرات قیمتی رمزارز برتر جهان

لست سکند

بیت طی 24 ساعت گذشته توان عبور از مرز 29 هزار و 100 دلاری را پیدا نکرده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 5 دلار افزایش پیدا کرد و به مرز 29 هزار و 35 دلاری رسید. نرخ این ارز دیجیتال طی یک هفته اخیر 0.4 درصد افت پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه بیت کوین طی یک ماهه اخیر هیچ حرکت قیمتی خاصی از خود نشان نداده و دائما در گیر و دار حفظ کانال 30 هزار دلاری و عقبگرد از آن بوده است، دیوید پوئل، تحلیلگر آن چین آ آر کا اینوست، تحلیلی ارائه داده که به نوعی بیانگر آرامش قبل از طوفان بیت کوین است و هر آن امکان جهش یا ریزش قیمتی قابل توجه آن وجود دارد. پوئل در گزارش خود شباهت‌های بین نوسانات 90 روزه بیت کوین را در سال جاری با سال 2017 مورد بررسی قرار داده است و سپس این پیش بینی را ارائه داده است. اما وی در پیش بینی خود از شکست رو به بالا یا پایین هیچ حرفی نزده، بنابراین جهت حرکتی براساس پیش بینی پوئل مشخص نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

با وجود اینکه جهت حرکت قیمت بیت کوین مشخص نیست، دلایل عمده‌ای وجود دارد که باعث رشد قیمت بیت کوین می‌شود، یکی کاهش نرخ هش در بلاکچین است. همچنین تداوم کاهش تورم جذابیت بیشتر بیت کوین را به عنوان یک دارایی غیرتورمی به همراه خواهد داشت و باعث افزایش خریداران این ارز دیجیتال خواهد شد. در صورت رشد قیمت بیت کوین، احتمال رونق دوباره رمزارزهای دیگر دور از انتظار نیست.

کسب اطلاعات و پاسخ به سوالات کاربران رمزارزی در اوکی اکسچنج

خرید و فروش بیت کوین باید با بررسی همه جوانب بازار و کسب اطلاعات لحظه‌ای انجام شود. به کاربران ایرانی کسب اطلاعات و انجام معاملات رمزارزی از طریق درگاه اوکی اکسچنج پیشنهاد می‌شود. این مجموعه بالغ بر پنج سال است که انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد. بیشتر از 70 پشتیبان این مجموعه به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان هستند و مشکلات آن‌ها را در حوزه رمزارزی بررسی و رسیدگی می‌کنند. ارائه خدمات مناسب و تامین امنیت سبب شده تا اوکی اکسچنج بتواند به بالغ بر 1 میلیون مشتری ایرانی داشته باشد. به منظور استفاده از خدمات اوکی اکسچنج کافی است با چند کلیک به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 15 مرداد 1402/ نظر پوئل درباره تغییرات قیمتی رمزارز برتر جهان

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    بیت کوین همینجور ادامه پیدا کنه ارزشش خیلی بالاتر میره و هرکسی که به نظرم روی این مورد سرمایه گذاری کرده سود میکنه در آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز