قیمت روز بیت کوین 12 مرداد 1402/ رمزارز برتر جهان در کوتاه مدت صعود قیمتی ندارد؟

لست سکند

نرخ بیت کوین سنگر 29 هزار دلاری را حفظ کرده و از آن دست نمی‌کشد. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 2 دلار بالا رفته و به مرز 29 هزار و 138 دلار رسید. نرخ این رمزارز طی یک هفته 19 دلار کم شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، قیمت بیت کوین پایین مرز 29 هزار و 500 دلاری قرار گرفته و به نظر این رمزارز در روز جاری نیز نتواند کانال 30 هزار دلاری را به دست آورد. رمزارز معروف حتی نتوانسته محدوده حمایتی 29 هزار و 750 دلاری و 29 هزار و 500 دلاری را حفظ کند و با این حساب احتمال نزول آن به سمت کانال 28 هزار دلاری دور از انتظار نیست.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اکنون نزدیک‌ترین سطح مقاومت برای بیت کوین محدوده 29 هزار و 275 دلاری است که در صورت عبور از این مرز، امکان حرکت آن به مرز 29 هزار و 450 دلاری تقویت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

طبق اطلاعات ارائه شده از نیوز بی تی سی، بیت کوین دوباره دچار رکود شده و دستکم در کوتاه مدت انتظاری نسبت به صعود آن وجود ندارد. با وجود این، یک معیار کلیدی در بازار رمزارزها وجود دارد که میانگین متحرک قیمتی را نشان می‌دهد و میانگین متحرک 50 روزه نام دارد. این معیار اکنون رو به صعود رفته و در بالاترین میزان خود قرار گرفته است. با توجه به این میانگین قیمتی، می‌توان گفت روند اصلی بازار بیت کوین همچنان رو به افزایش خواهد بود و خبر از رشد قابل توجه قیمت این رمزارز می‌دهد.

همه چیز درباره کیف پول مخصوص اوکس اکسچنج

تمامی معامله گران برای انجام معاملات رمزارزی خود اعم از خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری باید کیف پول داشته باشند. در صورتی که از بستر اوکی اکسچنج برای معاملات رمزارزی خود استفاده می‌کنید، این مجموعه کیف پول دیجیتال مختص خود را دارد. افراد بلافاصله بعد از تایید اطلاعات هویتی‌شان در این سایت امکان استفاده از کیف پول آن را دارند، به شرط اینکه آن رابا ریال یا ارز دیجیتال شارژ کنند. لازم به ذکر است تمامی کوین‌هایی که در وبسایت اوکی اکسچنج لیست شده را می‌توان در کیف پول آن نگهداری کرد. نگهداری کوین‌ها در کیف پول اوکی اکسچنج هیچ هزینه‌ای ندارد و این کار به صورت رایگان انجام می‌شود. در صورت بروز مشکل هنگام استفاده از این کیف پول، کارشناسان مجموعه مشکل را برطرف خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز