قیمت روز بیت کوین 10 مرداد 1402/ عقب نشینی رمزارز پایه تا کانال 28 هزار دلاری

لست سکند

سقوط قیمتی بیت کوین ادامه دار شد و این رمزارز معروف تا کانال 28 هزار دلاری عقب نشست. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 396 دلار کم شده و در محدوده 28 هزار و 853 دلاری قرار دارد. این رمزارز طی یک ماه اخیر هزار و 760 دلار کاهش قیمت را تجربه کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود عقب نشینی نرخ بیت کوین و نوساناتی که برای این رمزارز به وجود آمده، اما چهره‌های مهم سیاسی و اقتصادی در حال حمایت از آن هستند. اخیرا رای دی سانتیس، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، از بیت کوین حمایت به عمل آورده و به طرفداران خود وعده داده که جنگ بایدن با بیت کوین را تمام خواهد کرد. دی سانتیس از این فناوری حمایت می‌کند. وی از تصمیم دولت بایدن برای راه اندازی ارز دیجیتال بانک مرکزی انتقاد کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

طی این چند سال ریاست جمهوری جو بایدن، شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو به شدت تحت نظارت نهادهای نظارتی و قانونی آمریکا بودند و به همین دلیل بخش عمده ماینرها و سرمایه گذاران این حوزه از ایالات متحده کوچ کردند یا قصد انجام این کار را در آینده نزدیک دارند. در این بین برخی از فعالان بزرگ رمزارزی مانند کوین بیس، ریپل و گری اسکیل به دلیل چالش‌هایی که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا برای آن‌ها ایجاد کرده، همچنان در حال مبارزه هستند تا بتوانند اندکی بهتر و در شرایط مساعدتری در آمریکا فعالیت داشته باشند.

اطلاعات رمزارزهای برتر هفته را از کجا کسب کنیم؟

آگاهی و مطالعه تحلیل بهترین ارزهای دیجیتال هفته حائز اهمیت است و نباید از کنار این موضوع به راحتی گذشت. بازار رمزارزها همواره در حال نوسان است و صرفا خرید و فروش بیت کوین یا اتریوم کمک کننده نیست. در واقع باید به صورت کلی بازار رمزارزها را در نظر گرفت و سپس یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار را انتخاب کرد و بعد از آن به معامله پرداخت. تحلیل تک به تک رمزارزها کار دشوار و زمانبری است به همین دلیل بهتر است به منابع و وبسایت‌های معتبر برای آگاهی از رمزارزهای برتر بازار مراجعه کرد. اوکی اکسچنج یک درگاه معتبر است که برترین رمزارزهای هفته را شناسایی کرده و اطلاعات آن را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. افراد به منظور آگاهی از این اطلاعات کافی است به وبسایت اوکی اکسچنج مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز