قیمت روز بیت کوین 8 مرداد 1402/ تحلیل تکنیکال رمزارز مشهور و پیش بینی نرخ آن

لست سکند

بیت کوین همچنان پایین محدوده 29 هزار و 500 دلاری دست و پا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 0.21 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 318 دلاری رسیده است. بررسی عملکرد یک ماهه این رمزارز کاهش هزار و 67 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق نظرات تحلیلگران تکنیکال بازار رمزارزها، بیت کوین همچنان توان و عزم جدی برای عبور از مرز 29 هزار و 400 دلاری ندارد. در صورتی که این رمزارز نتواند از محدوده قیمتی ذکرشده عبور کند، احتمال عقبگرد آن به سمت مرز 29 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. در صورتی که بیت کوین در مرز 29 هزار دلاری حمایت شود، امکان نوسان مثبت آن دور از انتظار نیست. اما در حالت کلی تحلیلگران نزول قیمتی بیت کوین در کوتاه مدت را پیش بینی کرده‌اند. در صورتی که این پیش بینی درست باشد، احتمالا بیت کوین تا محدوده 28 هزار و 800 دلاری کاهش پیدا خواهد کرد و در صورت از دست دادن این محدوده مقاومتی امکان ریزش بیشتر آن هم وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز دامیننس بیت کوین نیز مانند روز گذشته کاهش پیدا کرد. این شاخص در روز جاری به مرز 49.63 درصدی رسید. در صورتی که شاخص دامیننس بیت کوین مقاومت داینامیکی را پشت سر نگذارد احتمال ریزش آن تا مرز 49.35 درصدی وجود دارد. اگر شاخص دامیننس نتواند در این مرز حمایتی باقی بماند، احتمال کاهش بیشتر آن وجود خواهد داشت.

اول کسب اطلاعات درست درباره رمزارزها بعدا خرید و فروش!

خرید و فروش بیت کوین یا هر رمزارز دیگری در شرایط کنونی ابتدا باید مستلزم کسب اطلاعات به روز، مناسب و دقیق است. در صورتی که مایل به معامله هر نوع رمزارزی هستید بدون فکر قبلی و کسب دانش کافی وارد این بخش نشوید زیرا تبعات زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و احتمال از دست رفتن تمام سرمایه شما دور از انتظار نخواهد بود. کسب اطلاعات باید از درگاه معتبر و درستی انجام شود وگرنه نمی‌توان به آن تکیه کرد. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات درست درباره بازار رمزارزها هستید، اوکی اکسچنج دانش روز این حوزه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این وبسایت به دلیل خدمات جامع تاکنون توانسته نظر بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر کشور را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز