قیمت روز بیت کوین 7 مرداد 1402/ امکان ریزش بیشتر نرخ رمزارز معروف وجود دارد؟

لست سکند

بعد از نشست کمیته بازار آزاد فدرال، قیمت بیت کوین مجددا در سراشیبی قرار گرفت و نزول پیدا کرد. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 53 دلار کاهش پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 279 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 559 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از منظر تحلیلگران تکنیکال بازار رمزارزها، بیت کوین پتانسیل خود را برای رشد بیشتر از دست داده و این احتمال وجود دارد که به مرزهای پایین‌تر قیمتی برسد. به نظر برخی از این تحلیلگران، در صورتی که بیت کوین تنواند محدوده 25 هزار دلاری را حفظ کند و به سمت پایین این مرز قیمتی برود، احتمال ریزش سنگین آن دور از انتظار نیست. در این خصوص کاپو، یکی از تحلیلگران معروف بازار رمزارزها، بیان کرده که در صورت از دست رفتن محدوده حمایتی 25 هزار دلاری، احتمال کاهش نرخ بیت کوین تا مرز 12 هزار دلاری فراهم خواهد شد. البته این تنها یک پیش بینی است، ولی معامله گران بیت کوین باید نسبت به نوسانات قیمتی این رمزارز و ریزش آن حساس باشند تا ضرر سنگینی متحمل نشوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اما در صورتی و به هر دلیلی بیت کوین بتواند مرز قیمتی 29 هزار و 400 دلاری را پشت سر بگذارد، احتمال بازگشت دوباره آن به بالای محدوده 30 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. حتی برخی بر این باورند که این امکان وجود دارد بیت کوین مرزهای قیمتی بالاتری را در کانال 30 هزار دلاری لمس کند.

بهترین درگاه رمزارزی را از چه راهی شناسایی کنیم؟

در صورتی که شرایط حاضر را برای معامله رمزارزها مغتنم می‌شمارید، بهتر است از طریق مراجعه به درگاه‌های معتبر ارز دیجیتال مدنظر خود را معامله کنید. استفاده از تجربیات دیگران و بررسی نظرات کاربران درگاه‌های مختلف به شما در شناسایی بهترین وبسایت خرید و فروش بیت کوین کمک خواهد کرد. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های رمزارزی ایرانی است که تاکنون توانسته به دلیل کاربری آسان، انتقال اطلاعات درست و مناسب، ارائه خدمات مرتبط با کیفیت بالا و … نظر بیشتر از 1 میلیون مشتری را از نقاط مختلف کشور به خود جلب کند. این درگاه در هر ثانیه 12 خدمت گوناگون به کاربران خود ارائه می‌دهد. گذشته از موارد مذکور، بیشتر از 70 پشتیبانی این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز