قیمت روز بیت کوین 3 مرداد 1402/ پادشاه رمزارزها تحت سلطه خرس‌های بازار قرار گرفت

لست سکند

نظرات متفاوتی درباره بیت کوین و کریپتو ارائه می‌شود و اندکی نوسان این بخش بیشتر شده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 47 دلار بالا رفته و به مرز 29 هزار و 181 دلاری رسید. عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 725 دلاری آن را نشان می‌دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سقوط بیت کوین پایین کانال 30 هزار دلاری و دست و پا زدن طولانی مدت آن در محدوده مذکور باعث شده تا احساسات منفی نسبت به این ارز دیجیتال اندکی رشد پیدا کند. اخیرا در این بازه دون آلت، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در صفحه یوتیوب خود به 52 هزار و 600 دنبال کننده‌اش اعلام کرده که به نظر خرس‌های بازار بیت کوین کنترل این بخش را دست گرفته و احتمالا شاهد اصلاح عمیق نرخ این ارز دیجیتال باشیم.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر دونت آلت هر بار که بیت کوین عملکرد ضعیفی از خود نشان می‌دهد، اس اند پی 500 رو به نزول است. در واقع هر بار اس اند پی 500 کاهش پیدا می‌کند، کریپتو ریزش بیشتری را متحمل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که گاوهای بازار بیت کوین بتوانند بار دیگر بر این رمزارز مسلط شوند و خرس‌ها را شکست بدهند، مجددا این رمزارز به کانال 30 هزار دلاری باز خواهد گشت. منتهی این بار بیت کوین برای صعود بیشتر در کانال 30 هزار دلاری باید از محدوده 30 هزار و 700 دلاری عبور کند. در چنین شرایطی بیت کوین با سرعت بیشتری در کانال قیمتی مذکور پیش خواهد رفت و رکوردشکنی آن آغاز خواهد شد.

چگونه رمزارزها را در وبسایت اوکی اکسچنج منتقل کنیم؟

در صورتی که مایل به خرید و فروش بیت کوین و دیگ رمزارزها از سایت باشید، باید بهترین و امن‌ترین بستر را انتخاب کنید. اوکی اکسچنج یکی از بهترین سایت‌های داخلی برای خرید و فروش رمزارزها است. افرادی امکان معامله در این سایت را دارند که ابتدا فرآیند ثبت نام را تکمیل کرده و اطلاعات هویتی آن‌ها مورد تایید قرار گرفته باشد. بعد از تایید اطلاعات امکان شارژ کیف پول و انتخاب رمزارز مورد نظر وجود دارد. مدت زمان ارسال کوین‌ها به پول مشتریان در سایت اوکی اکسچنج به صورت آنی و پس از تکمیل فرآیند خرید است. لازم به ذکر است آن دسته از مشتریانی که قصد برداشت کوین را دارند حتما باید فرآیند احراز هویت خود را تکمیل کرده و سپس به نقل و انتقال ارز دیجیتال بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز