قیمت روز بیت کوین 1 مرداد 1402/ بهبود جزئی نرخ رمزارز برتر

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

نزدیک شدن دوباره بیت کوین به کانال 30 هزار دلاری برای دارندگان و سرمایه گذاران آن قابل توجه است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 70 دلار بالاتر رفته و در محدوده 29 هزار و 903 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک ماهه بیت کوین با اصلاح قیمتی که طی دو روز گذشته رخ داد در منطقه قرمز رنگ قرار گرفت. هم اکنون نرخ بیت کوین در مقایسه با یک ماه گذشته 357 دلار کاهش پیدا کرده است. با وجود شدت نوسان قیمتی بیت کوین طی چند روز اخیر، همچنان معامله گران و فعالان بازار رمزارزها نسبت به آینده قیمتی این رمزارز امیدوار هستند و معتقدند در آینده نزدیک این ارز دیجیتال رکوردشکنی خواهد کرد. براساس آخرین نظرسنجی‌‍‌ موسسه کریپتوونتیج، 23 درصد مردم آمریکا معتقدند که قیمت بیت کوین تا پایان سال 2023 به مرز 70 هزار دلاری برسد. 47 درصد دیگر از مردم این ایالات بر این باورند که بیت کوین طی پنج سال آینده به مرز قیمتی مذکور دست پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به نظر سرمایه گذاران و فعالان بازار بیت کوین با توجه به نزدیک شدن زمان هاوینگ این رمزارز نسبت به تداوم رشد قیمتی آن امیدوار هستند.

راز آسمان پایتخت

گذشته از پیش بینی مردم آمریکا، برخی از اندیکاتورها نیز حکایت از صعود قابل توجه قیمت بیت کوین دارد. اخیرا شرکت تحلیلی گلس نود در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود به فشرده شدن شدید اندیکاتور باندهای بولینگر در نمودار بیت کوین اشاره کرده است. معمولا با این فشرده شدن، یک حرکت شدید قیمتی اتفاق می‌افتاد.

چگونه به در حوزه رمزارزها تجارت کنیم؟

بالغ بر پنج سال است که اوکی اکسچنج انواع خدمات اعم از خرید و فروش بیت کوین و دیگر رمزارزها، اطلاعات روز رمزارزهای معتبر بازار، آموزش در حوزه کریپتو و … را ارائه می‌دهد. افراد با نصب اپلیکیشن یا از طریق وبسایت اوکی اکسپنج امکان معامله هر رمزارز و تجارت در حوزه کریپتو را به آسانی دارند. بیشتر از 70 پشتیبان خبره و کارآزموده به صورت شبانه روزی به مشتریان اوکی اکسپنج خدمت رسانی می‌کنند. ارائه خدمات مناسب، به روزرسانی شده، دقیق و مطمئن اوکی اکسپنج سبب شده تا بیشتر از 1 میلیون نفر از سرمایه گذاران رمزارزها ساکن در ایران از خدمات این مجموعه بهره مند شوند. به منظور آگاهی بیشتر از خدمات اوکی اکسپنج کافی است با چند کلیک به وبسایت آن مراجعه کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز