قیمت روز بیت کوین 31 تیر 1402/ نرخ ارز دیجیتال معروف به کانال 29 هزار دلاری برگشت

بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

بیت کوین بعد از مدت‌ها نوسان در کانال 30 هزار دلاری، این محدوده قیمتی را از دست داد و در کانال 29 هزار دلاری قرار گرفت. هم اکنون این ارز دیجیتال نسبت به روز قبل 30 دلار رشد قیمتی پیدا کرده و به مرز 29 هزار و 897 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، عملکرد یک هفته اخیر بیت کوین کاهش 233 دلاری آن را نشان می‌دهد. با عقب نشینی بیت کوین به سمت محدوده 30 هزار دلاری، ترس از ریزش بیشتر قیمت این رمزارز بین سرمایه گذاران آن به وجود آمده است. اکنون فعالان بازاری رمزارز مذکور سردرگم هستند. بی ای کریپتو نیز در یکی از گزارش‌های خود به این موضوع اشاره کرده است. به گفته این منبع خبری، با وجود اینکه علاقه شرکت‌های مدیریت دارایی و مردم به بیت کوین بالا رفته و ریپل توانسته در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مقاومت کند، اما سقوط یکباره بیت کوین باعث ایجاد ابهام در تداوم روند صعودی آن شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برخی از فعالان و معامله گران معتقدند بیت کوین به علت احتمال رشد نرخ بهره دوباره به کانال 29 هزار دلاری برگشته است. در صورتی که واقعا فدرال رزرو در جلسه آتی خود نرخ بهره را افزایش دهد، احتمال ریزش نرخ بیت کوین تا مرز 27 هزار دلاری دور از انتظار نخواهد بود. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، بیت کوین به سمت کانال 30 هزار دلاری حرکت خواهد کرد و برای تداوم صعود باید مرز 30 هزار و 740 دلاری را پشت سر بگذارد.

فرصت مناسب برای خرید رمزارزها در درگاه اوکی اکسچنج

برخی از معامله گران فرصت کنونی را غنیمت شمرده و به خرید و فروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می‌پردازند. در واقع با توجه به پیش بینی معامله گران و فعالان مبنی بر رشد قابل توجه بیت کوین در آینده نزدیک، هر کاهش نرخ ارز دیجیتال زمینه برای معاملات آن را فراهم می‌کند. اما معامله این رمزارز یا هر ارز دیجیتال دیگری باید از طریق درگاه معتبری اتفاق بیفتاد. اوکی اکسچنج یکی از درگاه‌های معتبر داخلی برای خرید و فروش بیت کوین یا دیگر رمزارزها است که بالغ بر پنج سال انواع خدمات رمزارزی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است تاکنون بیشتر از 1 میلیون مشتری از سراسر کشور از خدمات این مجموعه استفاده کرده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 31 تیر 1402/ نرخ ارز دیجیتال معروف به کانال 29 هزار دلاری برگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز