قیمت روز بیت کوین 26 تیر 1402/ بالاخره پای ETF به اروپا باز شد

لست سکند

کانال 30 هزار دلاری گریبان گیر بیت کوین شده است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 82 دلار کاهش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 207 دلاری رسید. در صورتی که شخصی این ارز دیجیتال را یکسال اخیر خریداری کرده باشد، اکنون 9 هزار و 199 دلار سود به دست آورده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه نوسانات قیمتی بیت کوین و دیگر رمزارزها ادامه دارد و شرایط بازار ارز دیجیتال پایدار نیست اما دولت‌ها و شرکت‌های زیادی به دنبال استفاده از ابزارها و روش‌های جدید برای کسب سود حداکثری از این بخش هستند. در این خصوص دولت اروپا نیز دست به کار شده و قرار است با موافقت این بخش تا ماه ژوئیه اولین صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین اروپا راه اندازی شود. قرار بر راه اندازی این صندوق در 12 ماه گذشته بود، اما با نزول یکباره نرخ بیت کوین و رکود بازار رمزارزها این مورد به تعویق افتاد. این صندوق در گوزنری، یک صندوق قضایی انعطاف پذیر، مجاز شده که برای جلوگیری از برخی چالش‌های نظارتی مرتبط با اتحادیه اروپا کمک کننده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لازم به ذکر است که دقیقا یک سال پیش، در ژوئیه سال 2022، جاکوبی اسست منیجمنت برای اولین بار خبر راه اندازی ای تی اف در اروپا را اعلام کرد. در صورتی که سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا با درخواست راه اندازی ای تی اف شرکت‌های آمریکایی متقاضی موافقت کند، احتمالا بازار رمزارزها رونق قابل توجهی پیدا کند.

اطلاعات کدام رمزارزها را در هفته جاری رصد کنیم؟

گذشته از بیت کوین رمزارزهای مختلفی در بازار وجود دارند که مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آن‌ها باید زمان زیادی را صرف کنند. به همین دلیل بهتر است معامله گران درگاهی را پیدا کنند تا اطلاعات به روز انواع ارز دیجیتال در آن موجود باشد. اوکی اکسچنج یک بستر مطمئن برای کسب اطلاعات از بازار رمزارزها است. این درگاه هر هفته پنج رمزارز برتر بازار را معرفی کرده و اطلاعات قیمتی و ساختاری آن‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این مجموعه در هفته جاری اطلاعات مربوط به بیت کوین، یونی سواپ، آربیتروم، آوه و میکر را در اختیار خوانندگان قرار داده است. کاربران این سایت گذشته از کسب اطلاعات درست از رمزارزهای مختلف امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم، دوج کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت روز بیت کوین 26 تیر 1402/ بالاخره پای ETF به اروپا باز شد

  1. Emadmohamadi گفته:

    چندتا موسسه که میشه ازشون مشاوره و آموزش راجب سرمایه گذاری بیت کوین گرفت رو معرفی میکنید لطفا ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز